728 x 90

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: سفر به استان مازندران بوی مرگ می‌دهد

کرونا در مازندران
کرونا در مازندران

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت رژیم و وضعیت رنگ‌بندی رسمی شهرستانها، هم اکنون در استان مازندران شهرستانهای نکا، ساری‌، قائمشهر‌، سوادکوه‌، بابل‌، فریدونکنار، آمل‌، تنکابن و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند و مابقی شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام سیر صعودی کرونا در این استان گفت: با بستری ۲۱۵بیمار جدید با احتمال ابتلا به کووید۱۹، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه، شمار بستری شدگان این حوزه به هزار و ۲۱۷نفر افزایش یافته است.
عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم‌اکنون 243بیمار با وضعیت حاد کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این دانشگاه، با کمک دستگاههای تنفسی ادامه زندگی می‌دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره مشاهده کرونای انگلیسی در استان گفت: چند مورد آزمایش در این مورد انجام شده و تا هفته آینده، جواب این آزمایشات اعلام خواهد شد.
موسوی گفت: سفر به استان مازندران در این وضعیت، خطرناک بوده و بوی مرگ می‌دهد.

سفر به هفت شهر در استان مازنداران و گلستان ممنوع شد
سرکرده پلیس راه رژیم روز ۲۵دی اعلام کرد سفر به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونا ممنوع است.
جهانی با اشاره به این‌که هفت شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این استانها ممنوع بوده و پلیس مانع آن خواهد شد. وی افزود: هم‌چنین ۳۰شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد که محدودیت ورود و خروج در مورد این استانها نیز اعمال می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37d480b2-da0d-4246-b74c-0e509b7db3d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات