728 x 90

دیوید شنکر: فشار حداکثری باعث شده رژیم پول کمتری برای شبه‌نظامیان بفرستد

دیوید شنکر معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه
دیوید شنکر معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه

دیوید شنکر، معاون وزیر خارجه آمریکا روز ۱۰ اردیبهشت در مصاحبه به العربیه الحدث گفت: فشار حداکثری باعث شده رژیم پول کمتری برای شبه‌نظامیان بفرستد.

معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه، درباره دخالت‌های رژیم آخوندی در عراق تأکید کرد که ایالات متحده نمی‌خواهد عراق کشوری تابع رژیم ایران باشد. ما در این امر با اکثریت مطلق مردم عراق که آنها هم خواستار عراقی مستقل هستند مشارکت داریم.

وی در رابطه با دخالت حزب‌الشیطان در لبنان گفت تحریم‌های آمریکا تاثیری واقعی بر تواناییهای حزب‌الله داشته است. کما این‌که کارزار فشار حداکثری بر رژیم ایران مانع از آن شده تهران به پول دست پیدا کند و به همین دلیل پولهای کمتری برای حزب‌الله می‌فرستد.

 

خاطرنشان می‌شود چهارشنبه ۱۱اردیبهشت دولت آلمان حزب‌الله لبنان را ممنوع کرد و آن را به‌عنوان سازمانی تروریستی که دست به حملات می‌زند نامگذاری کرد. این نامگذاری توسط وزارت کشور آلمان صورت گرفت.

رویترز نوشت: دولت آلمان پیش از این نامگذاری، بین بال سیاسی حزب‌الله و بال نظامی آن‌که برای حمایت از بشار اسد در سوریه می‌جنگید تفاوت قائل می‌شد.

 

 

بیشتر بدانید:

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a39e4283-dcb8-4a5a-9f97-3a6b5526cae1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات