728 x 90

دیدار آنتونی بلینکن و ادی راما با هدف امضای یادداشت تفاهم بین دو دولت

دیدار آنتونی بلینکن و ادی راما
دیدار آنتونی بلینکن و ادی راما

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و ادی راما، نخست‌وزیر آلبانی در دیداری با هدف امضای یادداشت تفاهم بین دو دولت درباره امنیت ارتباطات شبکه ۴G و ۵G گفت: ما اینجا در رابطه با حساس‌ترین فن‌آوری و شبکه‌هایی یک نمونه بسیار قوی را مشاهده می‌کنیم. من از همکاریهای آمریکا و آلبانی در بسیاری از زمینه‌ها، از جمله تمرینات دیفندر۲۱ (Defender ۲۱) که ما با موفقیت انجام دادیم، سپاسگزارم.

وی با اشاره انتخاب آلبانی به‌عنوان عضو شورای امنیت برای یک دروه دوساله به ادی راما گفت: ما در انتظار دیدار با شما در در شورای امنیت سازمان ملل هستیم.

در این دیدار نخست‌وزیر آلبانی گفت: علاوه بر این‌که ما خودمان وارد این چرخه شده‌ایم، از کشورهای دیگر در این منطقه نیز خواسته‌ایم به این چرخه بپیوندند، و همه را در این تلاش برای ایمن‌سازی یک مسیر ارتباطی بسیار امن دعوت کرده‌ایم. ما این مسیر امن ارتباطی را در اختیار مردم آلبانی، و در دست نهادهای نیروهای امنیتی‌مان قرار می‌دهیم. ما اجازه نمی‌دهیم که مورد تعدی بازیگران سوم و عاملان بدخواه قرار گیریم.

(سایت وزارت‌خارجه آمریکا ۲۴خرداد۱۴۰۰)

 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4dd33722-fc3a-4659-b0dd-4caeae5df7c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات