728 x 90

دونالد ترامپ:‌ ما باید قاسم سلیمانی تروریست شماره یک جهان را ۲۰سال پیش می‌کشتیم

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

دونالد ترامپ درباره کشتن قاسم سلیمانی در مصاحبه‌یی گفت:‌ ما باید قاسم سلیمانی تروریست شماره یک جهان را ۲۰سال پیش می‌کشتیم.

رئیس جمهور آمریکا افزود:‌ ما کاملاً با انسجام عمل کردیم ولی آنچه که بدون انسجام بود این است که ما سلیمانی را که تروریست شماره یک جهان با هر معیاری بود، ما او را کشتیم.

ما تروریست شماره یک جهان سلیمانی را کشتیم و اینکار باید ۲۰سال پیش انجام می‌شد.

 

دونالد ترامپ روز گذشته همچنین درباره به‌هلاکت رسیدن پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی در حساب توئیتری خود نوشت: «قاسم سلیمانی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم مسئول مرگ میلیونها نفر از جمله تعداد زیادی از معترضان بود که اخیراً در خود ایران کشته شدند. در داخل کشور هم از سلیمانی نفرت داشتند. وی باید سال‌ها پیش از صحنه حذف می‌شد».

 

روز گذشته وزارت خارجه آمریکا فیلم مربوط به پاره کردن عکسهای پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی توسط دختران شورشگر میهن در قیام دیماه را منتشر کرده و از قول مایک پمپئو نوشت: ما یکی از کشنده‌ترین تروریستهای جهان را از صحنه جنگ خارج  کردیم. رژیم ایران و مزدورانش تحت نظارت قاسم سلیمانی، بدبختی و نکبت را تغذیه کرده و پرورش می‌دادند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f85f4cef-fa3d-4d48-a273-b400fed76fdc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات