728 x 90

دونالد ترامپ: رژیم ایران یک رژیم حامی تروریسم است و ما با این مسأله کنار نخواهیم آمد

سخنرانی دونالد ترامپ در كاخ سفید
سخنرانی دونالد ترامپ در كاخ سفید

دونالد ترامپ طی سخنانی در کاخ سفید در مورد رژیم ایران بعنوان یک رژیم حامی تروریسم گفت: رژیم ایران یک نقش آفرین بسیار خطرناک و بد بوده است. آنها یک رژیم حامی تروریسم هستند. ما با این مسأله کنار نخواهیم آمد.

 

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: هر مشکلی در خاورمیانه ایجاد شده بود شاید فراتر از آن، توسط رژیم ایران ایجاد شده بود. آنها پشت تک به تک مشکلات قرار داشتند. ما در نقطه‌یی با ۱۴حمله مواجه بودیم و آنها پشت هر کدام از آن حمله‌ها بودند. در مورد رژیم ایران ما خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد. من فکر نمی‌کنم که ما نیاز داشته باشیم نیروی بیشتر به آنجا بفرستیم؛ ولی اگر نیاز باشد به هر تعداد نیرو که نیاز باشد خواهیم فرستاد.

 

دونالد ترامپ در رابطه با قرارداد برجام و اعمال تحریم‌ها علیه رژیم ایران و مشکلات این رژیم در زمینه مالی گفت: رژیم ایران یک نقش آفرین بسیار خطرناک و بد بوده است. آنها یک رژیم حامی تروریسم هستند. ما با این مسأله کنار نخواهیم آمد. توافقنامه‌ای که توسط رئیس‌جمهور اوباما امضا شد مانند یک فیلم ترسناک بود. یک توافقنامه بد بود. در لحظه‌ای که من این توافقنامه فرو پاشیدم و آن را پایان دادم، رژیم ایران به سمت بدی حرکت می‌کرد. آنها الآن در عرصه مالی با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند. آنها تورمی دارند که تقریباً بالاترین تورم در جهان است. وقتی من به کاخ سفید آمدم ایران یک کشور ترور بود و همه جا بودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f2f83e5-41e0-404a-877b-7143b67db81e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات