728 x 90

دونالد ترامپ:‌ توافق احمقانه اوباما با رژیم ایران را لغو کردم، آنها بسیار نابکارند

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا طی مصاحبه‌یی با تلویزیون فاکس‌نیوز توافق اتمی را یک توافق احمقانه با رژیمی نابکار دانست. رژیمی که دنبال بقای خود است.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت:‌

به ما مجدداً ً در سراسر جهان احترام می‌گذارند به رژیم ایران نگاه کنید آنها دیگر در مورد این‌که خاورمیانه را می‌گرید حرفی نمی‌زنند! من آن توافق احمقانه را که اوباما با آنها بست لغو کردم. رژیم ایران دیگر چشم به مدیترانه نمی‌دوزد آنها باید از سرزمینهای زیادی بگذرند تا به آنجا برسند آنها به‌دنبال بقای خود هستند! ولی من به شما می‌گویم که یک روزی به‌زودی بر می‌گردند و خواستار مذاکره می شوند و ما توافق می‌کنیم. آنها بسیار نابکار بودند و باید متوقف می شدند. من توافق را لغو کردم و فکر می‌کنم اکنون برای آمریکا احترام بیشتری قائلند.

 

رژیم ایران از ترس ماجراجویی نمی‌کند

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به ماجراجوییهای قبلی سپاه پاسداران در خلیج‌فارس گفت:‌ شما دیگر شاهد صحنه‌هایی که قایق های کوچک آنها دور کشتیهای ما بچرخند را نمی‌بینید. زمان اوباما را به‌خاطر می‌آورید!

 

شما ناوشکن بزرگ ما را می‌دیدید و فرمانده آن را می‌دیدید که مانند دیگ بخاری بود که در آستانه منفجر شدن بود چرا که این صحنه‌ها را می‌دید و آنها با آن قایقهایشان دور ما می چرخیدند!

 

در حالی که او می‌خواست به آنها شلیک کند و دمار از روزگار آنها در آورد چرا که افراد ما را مورد آزار قرار داده بودند. شما دیگر چنین صحنه‌هایی را نمی‌بینید! یا زمانی که ۱۰ملوان ما را اسیر کردند و مجبور کردند که زانو بزنند شما دیگر چنین صحنه‌هایی را نخواهید دید.

 

 

دونالد ترامپ: امتیاز دادن اوباما به رژیم ایران کاملاًً غیرقانونی بود

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه ۱۷خرداد۹۷ تلاش مخفیانه دولت اوباما را برای فراهم‌کردن دسترسی رژیم آخوندی به سیستم مالی آمریکا که در تحقیقات سنا افشاء شده، اقدامی «کاملاًً غیرقانونی» دانست و به تحقیقات درباره آن فراخوان داد.

ترامپ روز پنجشنبه ۱۶خرداد طی پیامی، نوشت: «دولت اوباما اکنون متهم است که تلاش کرده، به (رژیم) ایران دسترسی مخفیانه به سیستم مالی ایالات متحده را بدهد. این کاملاًً غیرقانونی است. (در این رابطه) تحقیق کنید!».

 

مطالب مرتبط

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19f83031-ceac-4182-92de-57d046b3d3ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات