728 x 90

دوبلین - ایرلند - تظاهرات یاران شورشگر علیه حضور ظریف وزیر خارجه تروریست رژیم جنایتکار آخوندی + فیلم

دوبلین - تظاهرات یاران شورشگر علیه حضور ظریف
دوبلین - تظاهرات یاران شورشگر علیه حضور ظریف
  • دوبلین - تظاهرات یاران شورشگر علیه حضور ظریف وزیر خارجه تروریست رژیم جنایتکار آخوندی

در اعتراض به حضور جواد ظریف‌؛ وزیر خارجه دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران در ایرلند؛ ظهر پنجشنبه ۳۰اردیبهشت جامعه ایرانیان مقیم ایرلند در برابر وزارت‌خارجه این کشور تظاهرات کردند. در اطلاعیه مطبوعاتی جامعه ایرانیان مقیم ایرلند در همین رابطه آمده است:

رژیم تبهکار آخوندی در مواجهه با بحرانهای لاعلاج اجتماعی و اقتصادی و خطر خیزش‌های مردمی در آستانه انتخابات فرمایشی، دوباره ماله‌کش اعظم، جواد ظریف را به کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا، ایتالیا و جمهوری ایرلند فرستاده تا با توجیه و ماله‌کشی روی اقدامات خصمانه اتمی و تروریزیم رژیم از این کشورها بخواهد با لابیگری به نفع رژیم در احیای قرارداد سوخته اتمی و سرازیر شدن میلیاردها دلار به خزانه رژیم خامنه‌ای؛ از خطر فروپاشی اقتصادی و سرنگونی رژیم جلوگیری نماید.

اعترافات ظریف در فایل صوتی اخیر که پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰منتشر شد نشان داد چگونه نیروی تروریستی قدس، خطوط راهبردی نظام آخوندی را در سیاست خارجی تعیین می‌نماید.

 

جامعه ایرانیان مقیم ایرلند؛ پذیرش نماینده استبداد مذهبی حاکم بر ایران و انجام هر گونه مذاکره با وی را محکوم کرده و خواستار اخراج فوری او از این کشور است.

ظریف یک تروریست است که باید مثل دیپلمات تحت مسئولیتش، اسدالله اسدی محاکمه و به عدالت سپرده شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3cc18ed4-6b4e-48e7-ab94-b8898d2ac241"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات