728 x 90

دهها کشته و زخمی از شبه‌نظامیان حوثی در ساحل غربی یمن

دهها کشته و زخمی از شبه نظامیان حوثی در ساحل غربی یمن
دهها کشته و زخمی از شبه نظامیان حوثی در ساحل غربی یمن

به گزارش اسکای نیوز طی درگیریهایی که نیروهای مقاومت مردمی یمن با شبه‌نظامیان حوثی در ساحل غربی این کشور داشتند دست کم ۲۳شبه‌نظامی حوثی وابسته به رژیم ایران کشته و بیش از ۴۰تن زخمی شدند.

نیروهای مقاومت مردمی که توسط ائتلاف عربی پشتیبانی می‌شوند با هدف تصرف کامل شهرستانهای جراحی و تحیتا پیشروی هایشان را در ساحل غربی یمن ادامه می‌دهند. با تصرف این دو شهرستان راه به سوی آزادسازی استان ساحلی حدیده هموار می‌شود.

همزمان نیروهای ارتش ملی یمن در منطقه حرض در استان مرزی حجه که همجوار با خاک عربستان سعودی است پیشروی هایشان را ادامه داده سلسله بلندیهای نار را تصرف کردند. در این پیشروی آنها مقادیری تسلیحات سبک و نیمه سنگین به‌جا مانده از شبه‌نظامیان حوثی را به غنیمت گرفتند.

منابع یمنی گفتند پیشروی در منطقه حرض باعث می‌شود که با نزدیک‌تر شدن نیروهای ارتش ملی به استان صعده حلقه محاصره بر شبه‌نظامیان حوثی تنگ‌تر شود.

منابع یمنی فاش ساختند که نیروهای ارتش ملی یمن طی درگیریهایی که داشتند به مقادیر زیادی سلاح و مهمات دست یافتند و علاوه بر آن تعدادی از ماشین‌آلات شبه‌نظامیان حوثی را منهدم کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/397272d0-6f6d-4928-8d69-50511f41d355"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات