728 x 90

دهها بابک زنجانی درست شده است

دهها بابک زنجانی درست شده است
دهها بابک زنجانی درست شده است

در جلسه علنی امروز مجلس ارتجاع سلیمی عضو مجلس به گوشه‌یی از ابعاد فساد در نظام ولایت فقیه اعتراف کرد و گفت دهها بابک زنجانی تولید شده است.

وی امروز چهارشنبه ۳۰خرداد ۹۷ گفت: «ما اتفاقاً از شفافیت به‌نحو چشمگیری استقبال می‌کنیم اما بعضی از مطالب هست که من ناچارم در بحث شفافیت اینجا از این تریبون بیان کنم. عزیزان ما در ماده۲۹ برنامه برای ایجاد شفافیت گفتیم حقوق و مزایای مقامات در سامانه ثبت بشه یک‌سال گذشته چرا انجام نشد؟

قرارداد توتال ما اینهمه در مجلس گفتیم آقا متن قرارداد را به ما بدهید گفتند محرمانه است چرا این متن به ما داده نشد؟ آیا اینها مغایر شفافیت نیست؟ در قرارداد پژو که الآن رها کرده و رفته باز همین‌طور بحث شفافیت خب اینها محرمانه باقی ماند چرا اینها را به ما ندادند؟ هنوز هم که هنوزه ما به‌عنوان مجلس و نمایندگان مجلس هر چی اینطرف آنطرف می‌زنیم از این قراردادها اطلاع پیدا کنیم چیزی به ما داده نمیشه اینها شرکتهای عمومی هم هستند... بحث مهمتر این بود بیائیم جلوی اینهمه محرمانه و لیست بلند محرمانه‌ها را بگیریم در بحث خرید هواپیماها باز گفتند محرمانه است.

 

رانت ۱۱۰هزار میلیارد تومانی از تفاوت نرخ ارز

سلیمی عضو مجلس ارتجاع در ادامه سخنان خود گفت:‌ الان دلار ۴۲۰۰تومان رو دارند می‌دهند به یک عده خاص اینها می‌روند اجناسی را وارد می‌کنند در بازار با دلار ۸هزار تومان دارند می‌فروشند یک رانت ۱۱۰هزار میلیارد تومانی ایجاد شده خب چه کسانی؟ دهها بابک زنجانی درست شده است.

 

۳۱مفسد اقتصادی در ارتباط با مسئولان نظام

در جریان کشمکش‌های درونی رژیم بر سر چپاول و فساد حکومتی هم‌چنین فاش شد، همه ۳۱نفری که به‌عنوان مجرم اقتصادی در بانکها معرفی شده‌اند، در ارتباط با کارگزاران حکومتی بوده‌اند و توسط آنها مدیریت می‌شده‌اند.

رسانه حکومتی آرمان نوشت، امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفته است که، ۳۱مفسد اقتصادی در غارت بانکها نقش اصلی دارند. این افراد در ارتباط با مسئولان نظام هستند و آنها ۳۱مفسد اقتصادی را مدیریت می‌کنند.

 

ویلای ۱۰هزار متری اهدایی خامنه‌ای به پاسدار حسن فیروز آبادی

حسن فیروزآبادی مشاور نظامی خامنه‌ای درباره ویلای ۱۰هزارمتری لواسان گفت:‌ این ویلا ۲۲سال پیش با دستور آقای خامنه‌ای به من تحویل داده شده و تا کنون هیچ حکمی برای تخلیه آن دریافت نکرده‌ام

فیروزآبادی گفته است که در این مدت از این ویلا به‌عنوان "دفتر فوق سری رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح ایران" استفاده می‌شده است. فیروزآبادی تا دو سال پیش به مدت ۲۷سال این سمت را در اختیار داشت.

این در حالیست که غلامحسین اسماعیلی رئیس‌کل دادگستری رژیم در استان تهران اکنون گفته است که "دادخواستی مبنی بر رفع تصرف به حوزه قضاییه لواسان واصل و هفته آینده برای رسیدگی به این موضوع تعیین شده است".

 

مطالب مرتبط:

ابعاد دزدی سرمایه‌های مالباختگان غارت شده توسط نهادهای گانگستری

فاجعه تلخ فروش اعضای بدن توسط هموطنان به جان آمده

قاچاقچی خود مائیم، اعترافات محبی‌نیا عضو مجلس رژیم

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2208a9c-31d7-4435-b91f-a5e3dc602ed8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات