728 x 90

سه دلال رژیم ایران به‌جرم نقض تحریم‌های آمریکا محکوم شدند

دادگاه سانفرانسیسکو
دادگاه سانفرانسیسکو

وبسایت ایست بی‌تایمز روز ۱۷بهمن در گزارشی از محکوم شدن سه دلال رژیم ایران در کالیفرنیا به جرم نقض تحریم‌های آمریکا علیه رژیم آخوندی نوشت: «سه دلال رژیم ایران در رابطه با تجارت اتومبیل‌سازی رژیم متهم به نقض تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران، پس از اعتراف به جرایم مختلف فدرال، محکوم شدند، اگر چه جزئیات اصلی در دسترس عموم قرار نگرفته است».

ایست بی‌تایمز در گزارشی از سانفرانسیسکو افزود: «طبق سوابق دادگاه، صدر عماد واعظ، پوران آزاد و حسنعلی مشیرفاطمی در یک روز در همین هفته محکوم شدند. هر سه با شرکت قره سبز، معروف به GHS Technology، یک شرکت بزرگ تولیدی در تهران در ایران در ارتباط بودند. آنها به نقض دستورات اجرایی ریاست‌جمهوری مربوط به قانون قدرتهای بین‌المللی اضطراری بین‌المللی International Emergency Economic Powers Act متهم شدند که از زمان دولت کلینتون به اجرا در آمده است، و افراد را در ایالات متحده از ارائه کالا، فناوری یا خدمات به ایران یا دولت ایران منع می‌کند...».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0b8c194-3d7a-4870-952a-04da705c56cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات