728 x 90

دلال تسلیحاتی رژیم ایران در آمریکا با مجازات ۲۰سال زندان روبه‌روست

مجازات دلال تسلیحاتی رژیم ایران
مجازات دلال تسلیحاتی رژیم ایران

تلویزیون سی.بی.اس ۲۴مرداد۹۸ گزارش داد یکی از ساکنان ساکرامنتو کالیفرنیا متهم به تلاش برای خرید کلاهخودهای تانکهای روسی برای ایران شده است که نقض تحریم‌های تجاری آمریکا می‌باشد. وی با مجازات ۲۰سال زندان فدرال روبه‌روست.

در کیفرخواستی که روز پنجشنبه علنی شد داریوش نیک نیا ۵۶ساله و ریچارد لانت ۷۴ساله ساکن لاس‌وگاس متهم به توطئه برای فروش و تهیه ۵۰۰عدد کلاه خود تانکهای ساخت روسیه به ایران شدند. آنها توطئه کرده بودند این تجهیزات را به رابط نیک نیا در تهران بفروشند.

سی.بی.اس افزود: دادستانها گفتند نیک نیا در سال ۲۰۱۵ با لانت صاحب شرکتی که اجناس روسی می‌فروخته تماس گرفته و تلاش کرده بود که کلاه خودها را بخرد و به تهران بفرستد.

دادستانها گفتند دو کلاهخود نمونه توسط نیک نیا خریداری شده و از روسیه به ایران فرستاده شده بود. بعد از آن که رابط نیک نیا کلاهخودها را تأیید می‌کند دادستانها می‌گویند این فرد تلاش کرده بود ۵۰۰عدد دیگر برای ارسال بخرد. این تبادلات نقض تحریم‌های تجاری آمریکا علیه رژیم ایران است.

نیک نیا و لانت به سه جرم مربوط به نقض تحریم‌های تجاری متهم شده‌اند. هر دو اگر محکوم شوند با حداکثر ۲۰سال زندان و جریمه یک میلیون دلاری مواجهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/197f581e-546d-4092-a5d5-4b4cfa8819e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات