728 x 90

دفاع آخوند صادق لاریجانی از سرکوب زنان و دختران ایران

آخوند صادق لاریجانی
آخوند صادق لاریجانی

آخوند صادق لاریجانی سردژخیم قوه قضاییه امروز دوشنبه 3اردیبهشت 97 طی مصاحبه‌یی  با نگرانی گفت:‌ امروز دشمن گزینه حمله نظامی را از ذهن خود خارج کرده اما تقابلی چندجانبه با نظام جمهوری اسلامی را آغاز کرده که این تقابل چند ضلع دارد؛ از طرفی تلاش می‌کنند که با نفوذ در ساختارهای نظام و ایجاد تغییر و انحراف در محاسبات و پیش‌بینی‌های مسئولان جمهوری اسلامی، کشور را ضربه‌پذیر کنند و همچنین با جنگ نرم در باورهای مردم اثر بگذارند. از طرف دیگر اخلال در فضای اقتصادی و محیط کسب و کار را در دستور کار قرار داده‌اند که نمونه‌ای از آن را در تلاطم‌های اخیر بازار ارز مشاهده کردیم. همچنین از ظرفیت همه دشمنان انقلاب نظیر (مجاهدین) برای ایجاد ناامنی در کشور استفاده می‌کنند.

وی افزود:‌ امروز همه گروه‌های ضدانقلاب از جمله (مجاهدین)  را برای برهم زدن امنیت کشور بسیج کرده‌اند، بر همین مبنا مردم و دلسوزان نظام باید در صحنه حضور مؤثر و فعال داشته باشند. ما نمی‌توانیم این موضوع را بپذیریم که برخی در داخل کشور همان سخنان و تحلیل‌های دشمن را ارائه کنند.

سردژخیم قوه قضاییه از اقدامات نیروی انتظامی  برای سرکوب مردم به‌خصوص زنان میهنمان دفاع کرد و گفت: با توجه به برخی حواشی اخیر باید تأکید کنم که نیروی انتظامی به‌عنوان بازوی امنیتی کشور موظف است اقتدار خود را در هر حال حفظ کند و من از برخی عقب‌نشینی‌ها تعجب می‌کنم. اگر بنا باشد برخی در مقابل نیروی انتظامی گردنکشی کنند و از این طریق با دو قطبی‌سازی جامعه تلاش کنند که یک بحث فرهنگی را، سیاسی یا اجتماعی جلوه دهند به هیچ عنوان قابل‌قبول نیست. نباید اجازه داد که هر کسی در مقابل اقدامات قانونی نیروی انتظامی مقاومت کند یا مأموری را مورد اهانت قرار دهد. نیروی انتظامی به هیچ عنوان نباید یک قدم هم عقب‌نشینی کند.

رئیس قوه قضاییه  رژیم از دخالت در کشورهای منطقه دفاع کرد و گفت:‌ وقتی مجموعه نظام به این جمع‌بندی می‌رسد که برای حفظ اقتدار کشور و پاسخ به ندای برادران مسلمان خود در سوریه و عراق در این کشورها به‌نحو مستشاری حضور یابد دیگر کسی نباید این سیاست نظام را زیر سؤال ببرد.

آخوند آملی لاریجانی با حمله به باند رقیب گفت: اگر امروز هم‌چنان سیاستمداری بگوید که ما فکر می‌کنیم آمریکا دشمن نیست، در واقع خودش را به جهالت‌زده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37a23302-cdef-4dbb-8ca8-151b6694e45c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات