728 x 90

دستور خامنه‌ای برای استقرار یگانهای مسلح برای حفاظت از ادارات و ارگانهای دولتی

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

در بحبوحه گسترش خیزشها و اعتصابهای سراسری، خامنه‌ای دستور ویژه‌یی برای استقرار یگانهای مسلح به منظور حفاظت از ادارات و ارگانهای دولتی، صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران دستورالعمل «تشکیل یگانهای حفاظت در دستگاههای اجرایی» که به تصویب خامنه‌ای رسیده بود، برای اجرا به دستگاههای مربوطه ابلاغ شده است.

خبرگزاری سپاه پاسداران افزود: این دستورالعمل که نسخه به روز شده از آیین‌نامه مصوب تیرماه ۱۳۷۹فرمانده کل قواست، به منظور حفاظت از زیرساخت‌ها، اماکن، تأسیسات، تجهیزات و انجام برخی از ماموریت‌های موضوعی-تخصصی دستگاه‌های اجرایی -که نیاز به حفاظت مسلحانه دارند- و با هدف توسعه، ارتقاء و تحکیم امنیت جامعه از طریق ساماندهی یگانهای مسلح دستگاه‌های اجرایی تدوین شده است.

 

وحشت رژیم ایران از تکرار قیام دیماه

خبرگزاری رویتر در گزارشی درباره اقدامات سرکوبگرانه رژیم برای مقابله با گسترش قیام مردم ایران نوشت:

مقامات بالای رژیم ایران از تکرار ناآرامی‌های اواخر دسامبر نگران هستند. زمانی که مردم به‌خاطر استانداردهای پایین زندگی تظاهراتهایی را در شهرهای مختلف برگزار کردند، خواهان به زیر کشیده شدن سران رژیم مذهبی شدند.

رویتر افزود: یک سخنگوی قوه قضاییه در روز یکشنبه پس از موجی از اعتراضات در سراسر کشور گفت نیروهای امنیتی رژیم ایران " قاطعانه با ناآرامی‌ها " مقابله خواهند کرد که ممکن است توسط ایالات‌متحده و سایر دشمنان مورد سوء‌استفاده قرار گیرد.

رویتر در این گزارش با اشاره به تحریمهای جدید آمریکا علیه رژیم آخوندی افزود:

بازگشت احتمالی تحریم‌های اقتصادی آمریکا پس از خروج واشینگتن از توافق هسته‌یی رژیم ایران با قدرتهای جهانی، موجب ناآرامی‌های کارگری و اعتراضات در ایران در چند هفته گذشته توسط گروه‌های مختلف از جمله معلمان و کامیون داران شده‌ است.

اوایل ماه مه، در کازرون معترضان یک پاسگاه پلیس را به آتش کشیدند.

 

تهدید کامیونداران اعتصابی توسط آخوند صادق لاریجانی

صادق لاریجانی رئیس قضاییه خامنه‌ای گفت:‌ دشمنان نظام در کمین هستند که از این اعتراضها بهره‌برداری کنند یا روی کوچکترین اعتراضی موج سواری کنند... کسانی که قصد دارند از برخی فضاها سوءاستفاده کنند و به واسطۀ آن امنیت کشور و مردم را به خطر بیاندازند بدانند که نظام فقط نظاره‌گر نخواهد بود و به‌شدت با آنها مقابله خواهد کرد."

رئیس قوه قضاییه خامنه‌ای اعتصاب سراسری کامیونداران در بیش از ۲۵۷شهر و ۳۱استان را به تحریکات دشمنان جمهوری اسلامی نسبت داد و گفت: "دستگاه قضایی نیز با کمک ضابطان خود توجه دارد که برخی تحرکات از کجا سرچشمه می‌گیرد و نیروهای نظامی و امنیتی نیز باید بین اعتراضات موجه یک صنف و موج سواری دشمنان مرزگذاری کنند."

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b3266589-78da-4ef8-96c6-316e9099f6f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات