728 x 90

دست مریزاد به مردم و جوانان در چهارشنبه‌سوری آتشین

چهارشنبه‌سوری آتشین سال ۹۷
چهارشنبه‌سوری آتشین سال ۹۷

به‌رغم تمامی ترفندهای دجالگرانه و به نهی و انکار چهارشنبه‌سوری توسط آخوندها و به‌رغم تمهیدات سرکوبگرانه نیروهای سرکوب برای جلوگیری از شادی مردم در جشن چهارشنبه سوری، مردم و بویٰژه جوانان این مراسم را به کارزاری علیه رژیم و علیه خامنه‌ای که فتوا بر جایز نبودن چهارشنبه‌سوری داده بود، تبدیل کردند

شادی و سرور و فریادهای مردم در چهارشنبه‌سوری در راستای جنگ همه‌جانبه آنها با نظام ولایت فقیه است که حق حاکمیت را از آنها دزدیده است.

 

چهارشنبه سوری نمادی از یک تضاد آشتی ناپذیر

چهارشبنه سوری یکی ازصحنه‌های جنگ و بروز تضاد آشتی ناپذیر مردم با حاکمیت در سال ۹۷بود و به‌رغم این‌که رژیم تمام ترفندهای دجالگرانه آخوندی را به کار برد تا مانع تبدیل جشن چهارشنبه‌سوری به کارزار اعتراض علیه حاکمیت دیکتاتوری و اختناق شوند، اما خروش مردم در چهارشنبه‌سوری و اشتیاق جوانان به برگزاری این جشن و کارزار ملی آنهم در شرایطی که مردم بیش از سالهای گذشته با فقر و ناداری دست و پنجه نرم می‌کنند، نظام را به وحشت انداخت.

مردم با روشن کردن آتش، انفجار ترقه و پریدن از روی آتش‌نشان دادند که تحمیل هیچ شرایط بازدارنده‌ای نمی‌تواند مانع شکار هر فرصتی برای ضربه زدن به رژیم شود

 

فتوای مسخره خامنه‌ای

سایتهای حکومتی به‌اصطلاح «فتوا» های خلیفهٔ ارتجاع خامنه‌ای را باز نشر کردند که در آن او با دجالیت سعی در تخطئه چهارشنبه‌سوری کرده است. از خامنه‌ای سؤال شده است آیا شرکت در مراسم چهارشنبه‌سوری و خرید ترقه ممنوعیت شرعی دارد؟

خامنه‌ای جواب داده است: «در صورتی که موجب اذیت و آزار دیگران باشد و یا تبذیر مال محسوب شود و یا خلاف قانون و مقررات نظام جمهوری اسلامی باشد جایز نیست». خلیفهٔ ارتجاع در پاسخ به سؤال دیگری تأکید کرده است:« چهارشنبه‌سوری هیچ مبنای شرعی ندارد، و مراسم آن اگر مستلزم ضرر و فساد یا همراه ترویج اعتقادات باطل باشد، حرام است».

از طرف دیگر آخوندها و به‌ویژه امام جمعه‌های خامنه‌ای نیز در جمعه آخر سال با دجالگری تلاش کردند چهارشنبه‌سوری را خرافه و ضداسلامی قلمداد کردند و مردم را از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری نهی کردند

رسانه‌های حکومتی به‌خصوص صدا و سیمای رژیم با پخش صحنه‌های دلخراش از سوختگی و انفجار، آنها را به حساب آتش‌بازی چهارشنبه‌سوری گذاشتند، تمام نیروهای سرکوبگر نیز به حالت بسیج و آماده‌باش درآمدند، تلویزیون دروغ ‌پرداز نیز با پخش فیلمهای سینمایی مورد علاقهٔ جوانها و نوجوانها در ساعتهای عصر و شب، سعی کردآنها را در خانه و پای تلویزیون نگه‌دارد.

یک سایت متعلق به وزارت اطلاعات موسوم به نجات نیز به درد اصلی حکومت آخوندی در بسیج تمام‌عیار برای کنترل این آیین ملی و سراسری اذعان کرد و نوشت: «شرایط این روزهای جامعه ایران بر کسی پوشیده نیست. شرایط اقتصادی و معیشتی مردم با مشکلات متعددی مواجه شده است. بیکاری و نبودن درآمد کافی برای زندگی باعث می‌شود جوانان در دام تبلیغات مجاهدین بیفتند و دست به کارهایی بزنند».

اما تمامی این تمهدیدات و اقدامات ضدمردمی کارساز نشد و مردم بدون اعتنا به آن جشن خود را برپا کردند.

جشن و شادمانی مردم در چهارشنبه‌سوری سال ۹۷در ادامه جنگ همه‌جانبه‌یی است که مردم در این سال با رژیم داشتند.

در شب چهارشنبه‌سوری کانون‌های شورشی در تجمعات خود تصاویر و نمادهای شیطانی خامنه‌ای و خمینی دجال را به آتش کشیدند و از روی آتش آن پریدند.

 

رژیم بازنده میدان جنگ چهارشنبه سوری

بازنده میدان جنگ امسال مردم در چهارشنبه‌سوری نظام آخوندی است، شادی و خروش مردم درجشن چهارشنبه سوری، رو درروی فتوای علی خامنه‌ای برافروختن آتش‌ها، صدای مهیب ترقه‌ها و خودش بهترین گواه این است که نیروهای سرکوب نتوانستند جلو برگزاری چهارشنبه‌سوری را بگیرند و مردم و جوانها بر آنها و دجالگریها برای جلوگیری از برگزاری این مراسم فایق آمدند.

مردم در چهارشنبه‌سوری تمامی فتواها، ترهات ضدمردمی آخوندها در زمینه «حرمت» و جایز نبودن مراسم چهارشبنه» را به سخره گرفتند و به کوری چشم سردمداران حاکمیت و نیروهای سرکوب آن، آتش جشن چهارشنبه‌سوری را روشن کردند و هرآنچه را که نشانی از نیستی و نابودی دارد را نثار حاکمیت، سردمداران آن به‌خصوص ولی‌فقیه جنایتکار آن کردند.

در زمینه برگزاری این جشن ملی و شکوهمند مردم به‌ویژه جوانان شایسته بهترین درودها و دست‌مریزاد هستند که ولی‌فقیه تبهکار، آخوندها، نیروهای سرکوب را کورو بور کردند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bb4bbfe-e390-4fa9-8ace-1a9510bf2a06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات