728 x 90

دزدیهای نجومی قالیباف و رویارویی باندهای غارتگر رژیم

حناچی - قالیباف
حناچی - قالیباف

دزدیهای نجومی قالیباف در شهرداری تهران یک بار دیگر باعث رویارویی باندهای غارتگر رژیم شد.

شهردار رژیم در تهران روز چهارشنبه ۱۹آذر اعلام کرد حدود شش هزار متر مربع زمین از املاک شهرداری در تهران را از قالیباف و همسرش و یکی دیگر از همدستان قالیباف پس گرفته است.

متعاقباً مشاور قالیباف اعلام کرد از حناچی شکایت کرده است.

پیش از این در جنگ باندهای غارتگر رژیم فاش شده بود که قالیباف در شهرداری تهران یک قلم تحت پوش یک مؤسسه خیریه به اسم همسرش بیش از سه هزار متر زمین را در منطقه شش تهران تصاحب کرده و میزان تصاحب املاک توسط مرتضی طلایی رئیس سابق شورای شهر تهران و از همدستان قالیباف آن‌چنان بود که رسانه‌های حکومتی از آنها به‌عنوان املاک نجومی نام می‌برند.

دزدیهای قالیباف در شهرداری تهران تاکنون بارها موجب تشدید جنگ و دعوای باندهای غارتگر حکومتی شده است. از جمله در سال۹۵ باندهای رقیب یک پرونده دزدی ۲هزار و ۲۰۰میلیارد تومانی در واگذاری املاک شهرداری تهران در زمان قالیباف در قضاییه رژیم گشودند که در نهایت به هیچ نتیجه‌یی منجر نشد.

در جریان آخرین مناظره تلویزیونی در نمایش انتخابات رژیم در سال۹۶ جهانگیری معاون آخوند روحانی با اشاره به گوشه‌یی از دزدیهای قالیباف او را مورد حمله قرار داد و گفت:

«آقای قالیباف املاک مردم را چه کردی؟ طبق گزارش سازمان بازرسی کل کشور ۲هزار و ۲۰۰میلیارد تومان املاک مردم رو بخشیدی. تخفیفهای نجومی دادی. آپارتمان ۱۰میلیارد تومانی رو ۲میلیارد تومان دادی. نه این‌که پول گرفتی. گفتی ۲۰ساله بیان پولش رو بدهند. هر کس خواست ورود کنه اجازه ندادی. مجلس خواست تحقیق و تفحص کنه رفتید لابی کردید جلوش رو گرفتید. چرا جلوی تحقیق و تفحص مجلس رو گرفتید. آقای قالیباف شما بیشترین تخلف در بانک‌هایی که در حول و حوش شما بودند رو انجام دادید. اصلاً این مؤسسات اعتباری رو شما ایجاد کردید. شما می‌دونید بانک قوامین امروز چه وضعی داره؟ من فقط به‌خاطر رعایت مسائل ملی کشور نمی‌گم. شما می‌دونید در بانک شهر چه می‌گذره. شما می‌دونید بانک سرمایه رو به چه قیمت به چه کسی واگذار کردید. در ادامه می گم به شما....».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f8495920-e095-4050-ac3a-349d3e875af9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات