728 x 90

دریوزگی وزیر خارجه ملایان از وزرای خارجه بلژیک و سوئد در حاشیه کنفرانس مونیخ، برای آزادی یک دیپلمات تروریست و یک دژخیم قتل‌عام

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

دريوزگی وزيرخارجه ملايان از وزرای خارجه بلژيك و سوئد در حاشيه كنفرانس مونیخ،

برای آزادی يك ديپلمات تروريست و يك دژخيم قتل عام

پذیرش و ملاقات با وزیر خارجه رژیمی که ۱۲۰هزار زندانی سیاسی را اعدام کرده و کشورهای منطقه را به خاک و خون کشیده این رژیم را در ادامه و تشدید جنایت در داخل و خارج ایران جری‌تر می‌کند

 

امروز در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، امیر عبداللهیان یک پادوی نیروی تروریستی قدس که حالا وزیر خارجه ملایان شده با وزیر خارجه بلژیک ملاقات کرد. به گزارش خبرگزاری فارس سپاه پاسداران وضعیت اسدالله اسدی دیپلمات تروریستی که به‌خاطر توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس به ۲۰سال زندان محکوم شده است «محور گفتگوی امیر عبداللهیان با همتای بلژیکی» او بود. سایت وزارت‌خارجه رژیم نوشت: «امیر عبداللهیان مواضع و دیدگاههای کشورمان را در خصوص این موضوع برای همتای بلژیکی خود تبیین کرد».

 

در همین روز عبداللهیان در ملاقات با وزیر خارجه سوئد، در مورد حمید نوری از دژخیمان قتل‌عام ۶۷ به گفتگو پرداخت و گفت: «قابل‌قبول نیست که روابط فی مابین دو کشور هدف دسیسه‌های» مجاهدین قرار گیرد (سایت وزارت‌خارجه رژیم ۳۰ به۱۴۰۰).

دریوزگی عبداللهیان برای آزادی یک دیپلمات تروریست و یک دژخیم قتل‌عام، یک بار دیگر نشان می‌دهد ماشین دیپلماسی رژیم آخوندی در خدمت صدور تروریسم و جنگ‌افروزی خارجی و در خدمت توجیه و تسهیل کشتار و سرکوب در داخل کشور است.

 

ظریف سلف عبداللهی در اسفند سال گذشته گفته بود: «بیشتر سفرای وزارت‌خارجه ما ساختار امنیتی دارد. وزارت امور خارجه ما از وقتی که چشم باز کرده با مسائل امنیتی مواجه بوده، دستور کاری که برای وزارت‌خارجه تعیین شده، از ابتدای انقلاب، دستور کار سیاسی امنیتی بوده... در دهه۷۰، معاونت اقتصادی وزارت‌خارجه را تعطیل و به جای آن معاونتهای منطقه‌یی درست کردند که گرایشهای آنها هم بیشتر سیاسی امنیتی بود» (کلیپ صوتی ظریف اسفند ۱۳۹۹).

 

عبداللهیان در سه دهه گذشته همواره مجری اوامر قاسم سلیمانی و در ارتباط مستمر با حسن نصرالله و دیگر مزدوران رژیم در منطقه بوده است. وی در سال۱۳۹۷ که دستیار ویژه رئیس مجلس ارتجاع و مدیرکل امور بین‌المللی آن بود بعد از دستگیری اسدی و اعلام برخی تحریم‌ها گفت: «غربی‌ها باید با شوکی مواجه شوند که بدانند به هر قیمتی در تونل یکطرفه برجام کنونی نخواهیم ماند. اکنون ارو پای مأمن [مجاهدین] باید پیامی معقول، حکیمانه، اما شوک‌آور دریافت کند» (خبرگزاری میزان، ۲۰دی ۱۳۹۷)

 

پذیرش وزیر خارجه رژیمی که ۱۲۰هزار زندانی سیاسی را اعدام کرده و کشورهای منطقه را به خاک و خون کشیده و پدرخوانده صدور تروریسم، بنیادگرایی و جنگ‌افروزی است، تنها این رژیم را در ادامه و تشدید جنایت در داخل و خارج ایران جری‌تر می‌کند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳۰بهمن۱۴۰۰ (۱۹فوریه۲۰۲۲)

 

-دریوزگی وزیر خارجه ملایان از وزرای خارجه بلژیک - 0

عبداللهیان رابط نیروی قدس در دیدار با قاسم سلیمانی جنایتکار- خرداد ۱۳۹۲

-دریوزگی وزیر خارجه ملایان از وزرای خارجه بلژیک - 1

عبداللهیان در دیدار با بشار اسد، دیکتاتور خونریز سوریه - مرداد ۱۴۰۰

-دریوزگی وزیر خارجه ملایان از وزرای خارجه بلژیک - 2

عبداللهیان در دیدار با سرکرده حزب‌الله لبنان - مهر ۱۴۰۰

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b3614f8-819a-4026-951f-fae074889398"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات