728 x 90

درگیریهای گسترده در بیروت ۷۰مجروح بر جای گذاشت

درگیریها در بیروت
درگیریها در بیروت

به گزارش تلویزیون الحدث بامداد روز یکشنبه وحوش حزب الشیطان لبنان که شعبه نیروی تروریستی قدس است به قیام کنندگان در میدان شهدای بیروت یورش بردند و چادرهای آنها را به آتش کشیدند.

درگیریهای گسترده در بیروت که از شب گذشته شروع شده تا بامداد امروز ادامه داشت ۷۰مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه درگیریهای گسترده در بیروت که از شب گذشته شروع شده تا بامداد امروز ادامه داشته است. درگیری هنگامی رخ داد که قیام‌کنندگان تلاش کردند به محوطه حفاظت‌شده پارلمان لبنان وارد شوند.

 

در جریان این درگیریها حداقل ۷۰تن از قیام‌کنندگان با شلیک گلوله پلاستیکی و گاز اشک‌آور مجروح شدند. قیام‌کنندگان نیز بیش از ۲۰تن از مأموران امنیتی را مورد ضرب ‌و شتم قرار داده و آنها را مجروح کردند.

 

خبرگزاری رویترز به‌ نقل از شاهدان گزارش داد حضور مأموران امنیتی در اطراف پارلمان به‌شکل محسوسی گسترده بود. آنها به تعقیب تظاهر کنندگان، کتک زدن و بازداشت برخی از آنها اقدام کرده‌اند

خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت:‌ درگیریهای شب گذشته و بامداد امروز بی‌سابقه‌ترین درگیری از زمان شروع قیام در این کشور بوده است.

خاطرنشان می‌شود روز شنبه مزدوران حزب‌الشیطان و امل به تظاهر کنندگان در میادین اصلی بیروت یعنی میدان شهدا و ریاض الصلح حمله‌ور شدند. ارتش لبنان مانع این یورش شد و مهاجمان را پراکنده ساخت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce765e10-e01c-447c-9911-fb826aa939cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات