728 x 90

درگیری جوانان شعیبیه با مأموران سرکوبگر - وضعیت کارگران راه‌آهن کرج

تجمع اعتراضی جوانان بیکار شعیبیه
تجمع اعتراضی جوانان بیکار شعیبیه

روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت ۹۹ جمعی از جوانان بیکار و جویای کار منطقه شعیبیه (از بخشهای تابعه شهرستان شوشتر) در مقابل درب شرکت صنایع جانبی نیشکر موسوم به خمینی ملعون تجمع کردند.

اما پاسخ این جوانان جویای کار با حمله وحشیانه مأموران سرکوبگر رژیم به آنها داده شد. این جوانان نسبت به استخدام غیربومیان در این شرکت اعتراض داشتند.

 

 

وضعیت کارگران راه‌آهن کرج

یکی از کارگران راه‌آهن کرج چهارشنبه  ۳اردیبهشت گفت: «ما حقوق برج ۱۱رو هنوز نگرفتیم برای کارگران نگهداری نصف حقوق‌شان را واریز کرده‌اند ولی برای کارگرانی که در کارخانه‌ها کار می‌کنند هیچ دستمزدی واریز نشده است.
چند وقت پیش هم مدیرعامل گفته بود فعلاً از حقوق خبری نیست هر کس نمیخواد بره.»

این در شرایطی است که بدلیل شرایط قرنطینه فشار مضاعفی روی کارگران وجود دارد.

قیام

 

تجمع اعتراضی غرفه‌داران بازارچه ساحلی بندرترکمن نسبت به بلاتکلیفی معیشتی مقابل فرمانداری

جمعی از غرفه‌داران بازارچه ساحلی بندرترکمن  برای اعتراض نسبت به بلاتکلیفی معیشتی مقابل فرمانداری شهرستان ترکمان در استان گلستان اجتماع کردند.
همه کسانی که در بازارچه ساحلی بندرترکمن مشغول به کار هستند شغل و درآمد دیگری ندارند و بسته بودن ۲ ماهه این مغازه ها، همه را در تامین معاش دچار مشکل کرده است.

 

قیام

 

 

تجمع اعتراضی کارگران فاز ۲ پالایشگاه آبادان

روز سه شنبه ۲ اردیبهشت۹۹ جمعی از کارگران فاز ۲ پالایشگاه آبادان ( شرکت آریا دژ البرز )‌ در اعتراض به بلا تکلیفی شغلی و معیشتی دست به تجمع اعتراضی مقابل این پالایشگاه زدند.

قیام

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1720b52d-0780-4266-b4b5-319ebfcbf1d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات