728 x 90

درگذشت مرجع دینی حسن الموسوی از مخالفان دخالت‌های خامنه‌ای و رژیم آخوندی در عراق

درگذشت مرجع دینی حسن الموسوی از مخالفان دخالت‌های رژیم در عراق
درگذشت مرجع دینی حسن الموسوی از مخالفان دخالت‌های رژیم در عراق

کمیته سازماندهنده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق در بیانیه‌یی درگذشت مرجع دینی مرحوم سید حسن الموسوی را تسلیت گفت و افزود: این مرد شریف و اصیل عراقی همواره در برابر آخوندهای دروغین به مقابله بر می‌خاست و شیوه‌های عمامه به سران سرکوبگر و فساد آنها را افشا می‌کرد، و همچون کوهی استوار مدافع انقلاب اکتبر و جوانان آن بود، او به‌خاطر این مواضع توسط دم و دنبالچه‌های رژیم ایران مورد تعقیب و شیطان‌سازی قرار می‌گرفت.

نامه شدیداللحن حسن موسوی به خامنه‌ای علیه دخالت‌های رژیم در عراق:

اولین نامه خطاب به سید علی خامنه‌ای، تو می‌دانی هم‌چنانکه غیر تو می‌دانند که عراق و مردم آن اصیل هستند و تو و غیر از تو نباید به کارهایی که می‌کنید برای صدور انقلاب شکست‌خورده‌تان به مردم ما ادامه دهید.

شما اقدام به تشکیل گروه‌های مسلح وابسته به خودتان کردید گروههایی که وابستگی به عراق و جهت‌گیری آن ندارند. و مردم عراق از آنها به اسمی که شایسته آن هستند یعنی دم و دنبالچه نام می‌برند و به شما می گوییم دم و دنبالچه‌هایتان را به حکومتتان ببرید قبل از این‌که جوانان عراقی انقلابی عرب آنها را لگدمال کنند.

پس ای خامنه‌ای بدان ما مردم عراق با حضور شما در کشورمان مخالفیم و آنرا رد می‌کنیم و شما را نیروی اشغالگر و ستمگر می‌دانیم و اگر شما و دم دنبالچه‌هایتان از کشورمان بیرون نروید ما حرف و راه و روش دیگری در پیش خواهیم گرفت.

بنابراین شانس خودتان را با ما به آزمایش نکشید مردم عراق به‌زودی شما و حکومت فاسد و مزدورتان را از میان برخواهد داشت.

و شما به‌خوبی می‌دانید که مردم عراق مردم مقاومت، فدا، انقلاب و شهادت در مسیر عزت و کرامت دین و وطنشان هستند.

زمان آن فرا رسیده که از کشور ما خارج شوید چرا که جوانان ما نسلی هستند که هرگز نمی‌توانید آنها را مقهور کنید. جوانانی که در مقابل حکومت سرتاپا مسلح سینه سپر کرده‌اند و آماده شهادت برای کرامت وطن و تمامیت ارضی آن هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8df7900d-46b3-4850-9fb2-1b792ad84244"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات