728 x 90

دروغها و پنهان‌کارهای مجرمانه درباره ویروس کرونا و اعتراف‌ها در منابع حکومتی

دروغها و  پنهانکارهای مجرمانه درباره ویروس کرونا
دروغها و پنهانکارهای مجرمانه درباره ویروس کرونا

ایسنا ۹۸.۱۲.۶: دارو خانه‌ها، مراکز فروش تجهیزات پزشکی و حتی سوپرمارکتها با حجم بالایی از مراجعه روبه‌رو شده‌اند و متقابلاُ مردم با پاسخ‌هایی مانند «نداریم»، «تمام شد»، «موجود نیست» مواجه می‌شوند.

 

همدلی ۹۸.۱۲.۶: چه در فضای غیررسمی و چه توسط افراد خارج از مجموعه وزارت بهداشت آمارهای ضدو نقیضی ارائه می‌شود که بسیار با آمار ارائه شده توسط وزارت بهداشت متفاوت است.

احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شمار فوتیها را ۵۰نفر اعلام کرد.

 

اعتماد ۹۸.۱۲.۶: مقامات مسأله کرونا را آن‌طور که باید جدی نگرفته و با آن تخصصی و شفاف برخورد نکرده‌اند. اگر همین مقامات قبول دارند که تنها حدود ۲درصد مبتلایان به کرونا فوت می‌کنند، باید بپذیرند که حدود ۶۰۰مبتلا یعنی ناقل ویروس در کشور داریم و اقدامات مسئولان نیز باید بر همین مبنا باشد.

 

آفتاب یزد۹۸.۱۲.۶: چرا نسبت آمار مرگ و میر در ایران با آمار بین‌المللی مطابقت ندارد؟

آمار‌های جهانی نشان می‌دهد که ۲درصد مبتلایان به کرونا جان خود را از دست می‌دهند. در چین ۷۷۱۵۰نفر تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۲۵۹۲نفر جان خود را از دست داده‌اند،

در ژاپن نیز ۸۳۸نفر مبتلا هستند که ۴نفر جان خود را از دست داده‌اند،

اما در ایران، به‌گفته وزارت بهداشت آمار مبتلایان به کرونا ۴۳نفر است و در خلال آن هم ۱۲نفر جانباخته‌اند. این آمار قابل تاملی است!

 

یک منبع حکومتی دیگر۹۸.۱۲.۶: مقام‌های دولتی هم‌چنان به پنهان‌کاری درباره شیوع این ویروس متهم شده‌اند. حتی یک‌ نماینده مجلس شماره فوت شدگان را ۵۰نفر اعلام کرد و این وضعیت را به پنهان‌کاری درباره شلیک به هواپیمای اوکراینی تشبیه کرده است.

 

 

همدلی ۹۸.۱۲.۶: یک کارشناس رژیم- دلیل این‌که مردم این‌قدر ناامید و سرخورده هستند، دروغهای متعددی است که از مسئولان در این ماجرا شنیده‌اند. چرا خسارت مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در ایران باید بیشتر از چین باشد؟ این ابهام باعث می‌شود مردم اصلاً به ادعاهای دولت توجه و اعتمادی نکنند.

در همین حال خبرهایی مبنی بر استمرار پرواز هواپیماهای ماهان ایر متعلق به سپاه پاسداران به چین منتشر می‌شود

کانال خبر ویژه رژیم ۹۸.۱۲.۵: ایرباس ۳۴۰هواپیمایی ماهان که صبح روز دوشنبه پرواز شانگهای چین را انجام داده بود، در حال پرواز از شانگهای به تهران است.

 

عصر ایران ۹۸.۱۲.۶: این تصویر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و نشان می‌دهد هواپیمایی ماهان هنوز به چین پرواز دارد. جا دارد مسئولان این ایرلاین در این‌باره توضیح دهند.

 

ایرنا ۹۸.۱۲.۶: هواپیمایی ماهان حتی بعد از دستور توقف پروازها، ۹پرواز به چین انجام داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0ef44da9-9c20-4ad8-88ea-bacc3692fd53"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات