728 x 90

دروغ، فریب‌ و راه‌کارهای آخوندی

خبر توزیع گسترده و رایگان ماسک و امکانات اولیه بهداشتی در روزهای گذشته بارها از رسانه‌های حکومتی منتشر گردید.

تلویزیون حکومتی ۱۰اسفند ۹۸: «دکتر نمکی گفت از امروز ماسک و مواد ضدعفونی کننده به شکل انبوه در اختیار دارو خانه‌ها و مراکز خصوصی قرار می‌گیرد».

محمدباقر ضیا، رئیس جدید انجمن داروسازان ایران: «حتی یک دانه ماسک و یا مواد ضدعفونی کننده به دارو خانه‌ها عرضه نشده که اینها بتوانند اینها را عرضه کنند».

یک روزنامه حکومتی از قول بهرام پارسایی عضو مجلس ارتجاع نوشت: «در تهران به هر دارو‌خانه‌ای از شمال شهر تا جنوب شهر رفتم، ابتدایی‌ترین مواد لازم برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا را نداشتند. نه‌تنها رایگان، بلکه با دادن هزینه هم نمی‌شود وسایل پیشگیری از کرونا تهیه کرد و باید بگویم حتی با چند برابر قیمت هم موجود نبود»!(روزنامه حکومتی اعتماد ۱۰اسفند ۹۸)

گزارش یورونیوز از ویروس کرونا در ایران: «الآن ۲هفته است که نیست یعنی از کارخونه نرسیده دست توزیع‌کننده که بخواد به دست ما برسه ما بخوایم بدیمش به مصرف‌کننده».

روزنامه حکومتی آرمان ۱۰اسفند ۹۸ ضمن اعتراف به فریبکاری و سیاسی‌کاری با جان انسان‌ها نوشت: «متأسفانه هم‌چنان گرفتار عدم مراقبت و پنهان‌کاری هستیم و هنوز نیز وزیران و معاونان وزیران بی‌توجه به تجربه‌های جهانی هستند و حرفهای خام می‌زنند و ذهنی و سیاسی رفتار می‌کنند».

آخوند مرادی: «بعضی از آیات را که اولاً مداومت زیارت عاشورا خیلی خوب است خیلی خوب است روزی یک زیارت عاشورا بخوانند بدون اضطراب بدون استرس بخوانند».

پنهان‌کاری، دروغ و فاصله گرفتن از راه‌کارهای شناخته شده برای مقابله با ویروس، از نشانه‌های آشکار دشمنی با مردم و تلاش مذبوحانه برای حفظ حاکمیت ننگین است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2d812d7-8fdc-4534-b44f-2e3f10899929"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات