728 x 90

دروغ‌های بی‌پایان روحانی

دروغ‌های روحانی به رسانه‌های بین‌المللی هم رسید! روز ۱۰ مرداد خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: « رئیس‌جمهور ایران که در حال کنار رفتن است می‌گوید دولت او همیشه راست نگفته است» اما واقعیت این چیست؟

روحانی در آخرین روزهای دولتش بازهم دروغ گفت، دروغ‌هایی که حتی یک نفر از مردم ایران آن‌را باور نمی‌کند.

آخوند روحانی ۹مرداد: «در بخش سلامت کار عظیمی و بی نظیری حتما روی این کلمه من تأکید می‌کنم در این هشت سال در بهداشت درمان کار بی‌نظیری در تاریخ ایران انجام‌گرفته ....مجموعاً ما می‌توانیم بگوییم در این دو زمینه یعنی تخت‌های بیمارستانی تخت‌های ویژه اکسیژن‌سازها ونتیلاتورها تجهیزات دارو امکانات و در کنار آن واکسن کار ما کار قابل قبولی هست در دنیا»

اما واقعیت بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ها چیست؟

اعتراض یک‌ پرستار: «این فاصله تخت‌های ماست، نه داروِ نه سرومِ نه آبِ هیچی نیست».

اعتراض یک‌ پرستار دیگر: «نه رمیدوسیویر پیدا می‌شه، نه سروم پیدا می‌شه، نه آنتی‌بیوتیک پیدا می‌شه، نه ضدالتهاب پیدا می‌شه، هیچی پیدا نمی‌شه، هیچی پیدا نمی‌شه، این وضعیت مملکتِ ماست».

از دروغ روحانی تا واقعیت حال بیماران فاصله‌ای نجومی است و این فاصله را نفرت مردم از این حاکمیت پرکرده است. برای همین شعار می‌دهند: «دشمن ما همین‌جاست»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c12c3990-5266-46bd-8761-5561ce00aeab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات