728 x 90

دروغ‌درمانی‌های روحانی و عکس‌العمل محافل هم‌سو با وی

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آش دروغ‌درمانیهای آخوند شیاد حسن روحانی در روز ۲۲مهر در عرصه‌های اقتصادی، شفافیت و زنان، آن‌قدر شور بود که عکس‌العمل محافل هم‌سو با خودش را هم به‌دنبال داشت و هر یک به گوشه‌یی از واقعیت اذعان کردند:

روزنامه حکومتی همدلی روز ۲۴مهر در واکنش به انکار گسترش دزدی و فساد در نظام توسط روحانی، به‌ نقل از سازمان شفافیت بین‌المللی نوشت: «کشورهای سوریه، یمن، لیبی، عراق، لبنان و جمهوری اسلامی در بین ۱۹کشور این منطقه، دارای فاسدترین سیستم اداری و اقتصادی هستند. نکته قابل‌ توجه این گزارش، سقوط هشت پله‌ای جمهوری اسلامی بود که بر اساس بسیاری از تحلیل‌ها نشان‌دهنده بی‌توجهی به فضای کسب و کار است تا زمینه را برای افزایش بیکاری و فاصله گرفتن سرمایه‌گذارهای داخلی و خارجی از اقتصاد فراهم کند».

 

روزنامه حکومتی جهان صنعت در مورد دروغ‌درمانی افزایش ۴۰درصدی پول ملی نوشت: «این اظهارات با واقعیت‌های اقتصادی و آن چه که در سطح جامعه و معیشت و رفاه مردم می‌گذرد سازگاری ندارد... افزایش ۴۰درصدی ارزش پول ملی تنها زمانی قابل پذیرش خواهد بود که با افزایش قدرت خرید مردم همراه شده باشد».

 

همین منبع در مطلب دیگری با عنوان «ریزش نشاط!» از جمله نوشت: «یک روز پس از سخنان روحانی، مبنی بر «رشد و نشاط» در بازار سرمایه و بورس، شاخص کل بورس در ۲۳مهر ریزش بیش از ۱۰هزار واحد داشت».

روزنامه حکومتی آرمان هم روز ۲۴مهر بخشی از دروغپردازی روحانی در مورد زنان را برملا کرده و نوشته است: « آمار دقیقی از جمعیت زنان سرپرست خانوار وجود ندارد. به عبارت دیگر یک آمار رسمی می‌گوید ۱.۵میلیون نفر، یک وزارتخانه اعلام می‌کند ۲.۵میلیون نفر و یک سازمان حمایتی اظهار می‌کند که جمعیت این زنان حدود پنج‌میلیون نفر است. بودجه‌های لازم و کافی برای آنها در نظر گرفته نشده است...زنان سرپرست خانوار تحت فشار هستند و با مشکلات زیادی در زندگی روزمره مواجهند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7be6d55-55df-4905-bb1f-56e5a7898014"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات