728 x 90

درخواست استعفای جواد ظریف در رسانه‌های حکومتی

جواد ظریف
جواد ظریف

یک رسانه باند خامنه‌ای نیز از ظریف خواست که آبرومندانه استعفاء بدهد.

این رسانهٔ حکومتی نوشت: از شخصی چون ظریف، هیچ جای امیدوار‌یی برای پیشبرد دیپلماسی با غرب وجود ندارد و دستگاه دیپلماسی، نیاز به خون تازه دارد. یکی از افرادی که با قاطعیت می‌توانیم از وی به‌عنوان ژنرال شکست‌خورده نام ببریم، «محمد جواد ظریف» است».

رسانهٔ حکومتی مشرق با اشاره به دفاع روحانی از ظریف در مورد اعترافِ او به پولشویی‌های میلیاردی که موجی از انتقاد علیه او را در بر داشت نوشت: به این واقعیت اذعان کنیم که ظریف در این ۶سالِ دولت روحانی، هر کجا پا گذاشته است، جز شکست نصیبش نشده است... «قرار بود با انجام مذاکرات، تحریم‌ها برداشته شود؛ پس چرا با وجود این‌ همه امتیاز نقد، هنوز تحریم‌ها پابرجاست؟ آقای ظریف، شما شکست خوردید و غرب سر شما، کلاه گذاشته است».

 

همچنین در ادامه بحران فزاینده حکومت آخوندی پس از اعتراف وزیر خارجه رژیم به پولشویی‌های میلیاردی، نمایندگان خامنه‌ای در نمایشهای جمعه در شهرهای مختلف، ظریف و دولت آخوند روحانی را مورد حمله قرار دادند

نماینده خامنه‌ای در رشت آخوند فلاحتی گفت: هنوز انسانهای ترسو و بزدلی هستند که نباید آنها را رجال بلکه باید رجّال خطابشان کرد خاک‌ بر سر چنین سیاستمداری... او می‌گوید اگر CFT را نپذیرد قدرتهای بین‌المللی ایران را دچار بلا می‌کنند.

آخوند میر شمس‌الدین در بندر انزلی در نمایش جمعه این شهر گفت: ما احساس شرم می‌کنیم که مسئول ارشد دستگاه دیپلماسی ما با حالتی ذلیلانه به استقبال وزیر امور خارجه انگلیس می‌رود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d82b6d6b-b9c9-44e1-8fd6-cfba6b8fb5f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات