728 x 90

درخواست احمدی‌نژاد از خامنه‌ای برای برکناری فوری آخوند صادق لاریجانی

احمدی‌ نژاد
احمدی‌ نژاد

احمدی‌نژاد، امروز 2اسفند 96 در نامه‌یی به خامنه‌ای خواستار برکناری فوری آخوند صادق لاریجانی شد. در قسمتی از این نامه خطاب به ولی‌فقیه ارتجاع آمده است:‌ حضرتعالی در سخنرانی 29بهمن 96 از نظرات انتقادی مردم نسبت به‌عملکرد و رفتار بخشهای گوناگون حکومت به‌ویژه از اعتراض و نارضایتی عمومی به عدم اجرای عدالت استقبال نموده و فرمودید که مردم از قوای سه‌گانه و حتی خود حضرتعالی و دیگر مراکز حکومتی نارضایتی دارند... علی‌القاعده برداشت این نیست که این اظهارات صریح از جانب رهبری که دارای قدرت و اختیارات بسیار گسترده و بی‌بدیل هستند، صرفاً با هدف همراهی با مردم و کاهش آلام آنان و یا به‌عنوان توصیه‌هایی اخلاقی بیان شده باشد، بلکه نیازمند اقدامات عملی و فوری برای اصلاح وضع کشور در جهت خواست و رضایت مردم است. اینجانب این واقعه را به فال نیک می‌گیرم.

احمدی‌نژاد افزود: امروز نیز از عوامل اصلی نارضایتی عمومی، عملکرد مقامات ارشد قضایی و ظلم‌هایی است که با مدیریت آنان در این دستگاه روا داشته می‌شود. تغییر فوری رئیس دستگاه قضا که منصوب مستقیم جنابعالی است، می‌تواند موجب تسکین مردم و همراهی آنان با اصلاحات باشد..

برگزاری فوری و آزاد انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی، البته بدون مهندسی شورای نگهبان و دخالت نهادهای نظامی و امنیتی و آزاد گذاردن مردم برای انتخاب، یک ضرورت فوری است.

احمدی‌نژاد در ادامه گفت:‌ صدور دستور آزادی و منع تعقیب برای تمام کسانی‌ که تحت عناوین مختلف و ازجمله اعتراض به شرایط و نحوه اداره کشور، تضعیف و تبلیغ علیه نظام و یا انتقاد از حضرتعالی و دیگر مراکز و مقامات حکومتی از سالیان گذشته تا کنون بازداشت و یا محکوم شده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4356b99-54c8-4634-8267-cee989709a8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات