728 x 90

درخواست آخوندهای قم برای محاکمه روحانی

آخوند روحانی
آخوند روحانی

در جریان گرگها روز پنجشنبه ۹اردیبهشت آخوندهای قم در خیابانهای این شهر راهپیمایی کردند و خواهان محاکمه آخوند روحانی شدند. آنها پلاکاردهایی با عنوان محاکمه حسن روحانی در دست داشتند و شعار مرگ بر آخوند انگلیسی سر دادند. (تلگرام آخرین خبر رژیم - ۹اردیبهشت)

طرح شکایت مجلس رژیم از روحانی و ظریف به قضاییه ولایت فقیه به سرکردگی آخوند جلاد ابراهیم رئیسی

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۹ اردییهشت ۱۴۰۰ نوشت: عضو هیأت‌رئیسه مجلس از شکایت نمایندگان از رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه به قوه قضاییه خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان این‌که این شکایت در قالب ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس انجام شده است، ادامه داد: در صورت تصویب این طرح در صحن علنی پارلمان برای بررسی بیشتر به قوه قضاییه ارجاع می‌شود.

حاجی دلیگانی، عضو هیأت رئیسهٔ مجلس گفت این شکایت در قالب ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس انجام شده و در صورت تصویب این طرح در مجلس برای بررسی بیشتر به قوه قضاییه ارجاع می‌شود.

تشدید بحران در رأس نظام و پس لرزه‌های پی‌درپی به‌دنبال انتشار مصاحبه جواد ظریف در آستانه نمایش انتخابات

برکناری حسام‌الدین آشنا مشاور اطلاعاتی روحانی از ریاست مرکز بررسیهای استراتژیک ریاست‌جمهوری رژیم و جایگزین کردن دژخیم علی ربیعی در پی افشای فایل صوتی ظریف

سایت آخوند روحانی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰: با حکم روحانی؛ علی ربیعی به‌عنوان رئیس مرکز بررسیهای استراتژیک ریاست‌جمهوری منصوب شد

در پی اتفاقات اخیر در خصوص سرقت یک فایل صوتی و استعفای حسام‌الدین آشنا به‌دلیل این موضوع، رئیس‌جمهور طی حکمی علی ربیعی را به‌عنوان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

ممنوع الخروج شدن ۲۰ مهره حکومتی توسط قضاییه خامنه‌ای

خبرگزاری رادیو تلویزیون رژیم ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰: یک منبع مطلع در قوه قضاییه گفت: حدود ۲۰نفر از عوامل مرتبط با مصاحبه اخیر مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در پرونده انتشار صوت محرمانه ظریف از سوی دستگاه قضایی ممنوع الخروج شدند.

گفتنی است ظهر امروز هم در پی اتفاقات اخیر در خصوص سرقت و انتشار فایل صوتی محرمانه وزیر امور خارجه و استعفای حسام‌الدین آشنا به‌علت این موضوع، رئیس‌جمهور در حکمی علی ربیعی را به‌عنوان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

کمی پیش‌تر خبرگزاری حکومتی ایسنا با تیتر درشت ممنوع الخروج نوشت: به گزارش ایسنا به‌نقل از یک منبع مطلع در قوه قضاییه، ۱۵نفر از عوامل مرتبط با مصاحبه اخیر خبرنگار ریاست‌جمهوری با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در پرونده انتشار صوت اظهارات ظریف از سوی دستگاه قضایی ممنوع الخروج شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/162dff99-bb5f-4846-8d84-5cdf0e05afd5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات