728 x 90

در زندان اهر یک زندانی زیر ضربات شلاق و شکنجه جان باخت

جان باختن زندانی هادی عطا زاده زیر شکنجه و ضربات شلاق در اهر
جان باختن زندانی هادی عطا زاده زیر شکنجه و ضربات شلاق در اهر

هادی عطازاده پس از اجرای حکم شلاق در زندان اهر جانش را از دست داد.

خبرهای رسیده از آذربایجان شرقی حاکی است که یک زندانی در زندان اهر زیر ضربات شلاق و شکنجه جان باخت. بر اساس این خبر در اهر این زندانی پس از اجرای حکم شلاق جانش را از دست داد.

در پی مرگ این زندانی در شهر اهر بعد از اجرای حکم شلاق، رئیس کل دادگستری رژیم در استان آذربایجان شرقی تلاش کرد که مرگ او را به دلایلی غیر از شلاق نسبت دهد؛ اظهاراتی که خانواده این زندانی کشته شده آن را قویاً رد کردند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی کشته شدن هادی عطارزاده را بعد از اجرای حکم شلاق در زندان اهر می‌دانند.

بنا به گزارشها هادی عطازاده که به اتهام داشتن مشروبات الکلی دستگیر شده بود، روز ۸شهریور زیر شلاق و شکنجه در اهر جان باخت.

رئیس دادگستری آذربایجان به نام موسی خلیل‌اللهی در توجیه مرگ این زندانی با دستپاچگی گفت که مرگ این زندانی در اثر اجرای حکم شلاق نبوده است. او مدعی شد که این زندان پس از بروز شکم درد به بهداری مراجعه کرده و به بیمارستان منتقل شده اما فوت کرد. خانواده زندانی فوت شده عطازاده این توضیحات را قویاً رد کردند و گفتند: او را در زندان کشتند.

قاسم عطازاده برادر هادی عطازاده در مصاحبه‌یی گفت که روز هشتم شهریور به آنها اطلاع دادند که حال برادرش بد است و به بیمارستان منتقل شده. اما حال هادی بعد از اجرای حکم شلاق بد شد. با این حال دو روز بعد زمانی به بیمارستان منتقل شد که دیگر تمام کرده بود.

او گفت: «رئیس دادگستری آذربایجان شرقی گفته که به‌علت درد شکم فوت کرده و در زندان هم به ما گفتند که چون کرونا داشته مرده که همه اینها دروغ است و خودشان او را کشتند». او می‌گوید اتهام برادرش داشتن مشروبات الکلی بود و یک سال و نیم زندان گرفته بود. او اضافه می‌کند برادرش کاملاً فرد سالمی بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2b07b83-dd8c-47e2-8289-1c4511325e09"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات