728 x 90

دجالگری پرفضیحت خامنه‌ای، ۷۲ساعت بعد از شلیک موشک به هواپیمای مسافربری

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

۷۲ساعت پس از اقدام جنایتکارانه رژیم در شلیک موشک به سوی یک هواپیمای مسافربری در تهران که جان ۱۷۶ نفر را گرفت، خامنه‌ای با شیادی و دجالبازی فضاحت‌باری که گویا از این حادثه مطلع نبوده، «به ستاد کل نیروهای مسلح مؤکداً درباره‌ٔ پیگیری کوتاهی‌ها یا تقصیرهای احتمالی در این حادثه‌... سفارش» کرد.

 

به‌دنبال این پیام، خبرگزاری سپاه پاسداران برای در بردن خامنه‌ای از این جنایت مدعی شد: خامنه‌ای ظهر جمعه یعنی بیش از ۴۸ساعت پس از سقوط از «خطای فاجعه‌بار صورت‌گرفته» مطلع شده و به‌محض اطلاع دستور تشکیل فوری جلسه شورای عالی امنیت را صادر کرده است.

 

انتشار این خبرها باعث فوران خشم و نفرت مردمی شده و در میان مطالب و اعتراضات و ابراز انزجار از خلیفه خون‌ریز ارتجاع و سپاه پاسداران، کلیپی از حرفهای خامنه‌ای در ۱۳تیر ۱۳۷۰در شبکه‌های اجتماعی وسیعاً منتشر شده که با پیامهای لعن و نفرت علیه ولی‌فقیه ارتجاع همراه است.

در این کلیپ خامنه‌ای می‌گوید:

هواپیمای مسافربری را با قریب ۳۰۰مسافر ساقط می‌کنید بعد می‌گویید اشتباه کردیم؟ غلط کردید اشتباه کردید. اشتباه کردیم یعنی چه؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa57c116-a382-448f-bd61-ea5fb8a95f53"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات