728 x 90

دجالبازی وقیحانه آخوند روحانی درباره وام ناچیز یک میلیون تومانی - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۲۶فروردین ۹۹
سخنگوی مجاهدین - ۲۶فروردین ۹۹
  • آخوند روحانی اعلام کرد رژیم از سود ۱۲درصدی یک میلیون تومان وام صرفنظر می‌کند، اما از تیر، از یارانه‌ها ماهیانه ۳۵هزار تومان کم می‌کند.

 

آخوند روحانی - ۲۶فروردین۹۹:

«امروز در جلسه بخشی از جلسه ما در این گذشت که ما چگونه این تسهیلات یک میلیون تومانی را تبدیل کنیم به یک وام قرض‌الحسنه‌ای و آن بخش سودی که بنا بود از حساب مردم پرداخت بشود و گرفته بشود دولت به عهده بگیرد بنا بر این در این جلسه ما تصمیم گرفتیم آن بخش را دولت به عهده می‌گیرد این وام دیگر به‌صورت سابق که ما اعلام کرده بودیم نیست این وام در اختیار مردم قرار می‌گیرد این وام یک میلیون تومانی به‌صورت قرض‌الحسنه‌ای هست و آن بحثهایی که بحث بود یک مقداری سودش چگونه باشد و به چه صورت باشد و ۱۲درصد و این‌ها، اینها را دولت به عهده گرفت در این جلسه که آنها را دولت پرداخت می‌کند. تقریباً روزهای اولیه ماه اردیبهشت که این یک میلیون در اختیار مردم قرار خواهد گرفت ما همه تلاش ما این است که ششم اردیبهشت که روز اول ماه رمضان هست بتوانیم چهارم پنجم قبل از روز اول ماه رمضان این یک میلیون تومان در حساب مردم ریخته بشود همه یارانه بگیرها که آنها بتوانند بهره‌برداری و استفاده کنند البته یک چارچوبی دارد که امروز فردا انجام می‌گیرد و آن این‌که به مردم اطلاع داده می‌شود آنهایی که مایل هستند از این وام قرض الحسنه استفاده بکنند اعلام بکنند از طریق پیامک اعلام بکنند چون این پولی که به‌صورت وام پرداخت می‌شود بعد این پول در ماه اردیبهشت پرداخت می‌شود در ماه تیر ماه به تدریج از یارانه آنها کسر خواهد شد یعنی یارانه اردیبهشت آنها پرداخت می‌شود یارانه خرداد آنها پرداخت می‌شود در یارانه تیر به بعد ماهانه یک مقداری کسر می‌شود به‌خاطر آن یک میلیون وامی که پرداخت شده به‌صورت قرض الحسنه آن مقداری هم که از ماه تیر به بعد از پول یارانه برداشت می‌شود یک چیزی حدود ۳۵هزار تومان در ماه است که برداشت می‌شود پس این یک تصمیم مهم بود که ما امروز اتخاذ کردیم که انشاءالله مردم تلاش می‌کنیم قبل از شب ماه مبارک رمضان بتوانند از این یک میلیون تومان استفاده بکنند برای خرید‌هایی که مورد نیاز شان هست در این روزها بهره‌برداری کنند».

 

آخوند روحانی – تلویزیون رژیم - ۲۴فروردین:

«حالا این‌ها مقایسه بشود حالا بعضی از این مقایسه خوششان نمی‌آید یعنی ما وقتی می‌گوییم وضع ما از اروپا بد است [تصحیح می‌کند] بهتر هست و آنها وضعشان از ما بدتر هست واحسینا نمی‌دانید این ماهواره‌ها چه خاکی به‌سر می‌کنند چه عصبانیتی می‌گویند رئیس‌جمهور ایران گفته وضع ما از اروپا بهتر است خب بله بهتر هست! وضع ما امروز در مقابله با کرونا از شما ما بهتر ما داریم مقابله می‌کنیم».

 

سخنگوی مجاهدین:

واحسنا! از این شق‌القمر آخوندی از فرط پیسی

 

خانم مریم رجوی-۱۸فروردین:

صدقه‌سری که خامنه‌ای و روحانی به ازای کلان ضربه کرونا آن هم در وحشت از قیام برای ۳میلیون خانوار محروم در نظر گرفته‌اند کمتر از حقوق یک روز مزدوران عراقی و افغانی نیروی تروریستی قدس است. این یک دهن کجی آشکار به ملت ایران است.

خامنه‌ای و روحانی در حالی میلیونها مردم ایران را در قربانگاه کرونا بی‌پناه رها می‌کنند که دارایی‌های به سرقت رفته مردم ایران در سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان خمینی، کمیته امداد خمینی، بنیاد شهید، آستان قدس رضوی و دیگر مؤسسات بزرگ اقتصادی می‌تواند هزینه‌های کارگران و زحمتکشان و حقوق بگیران و بیکاران را تأمین کند تا آنها در وضعیت قرنطینه قرار بگیرند و از ویروس کرونا در امان باشند. این دارایی‌ها که توسط خامنه‌ای و رژیم غارتگر آخوندها غصب شده است، باید هر چه سریع‌تر در خدمت مردم ایران قرار بگیرد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10d0073c-dfc5-46c9-8a4a-01219a62e45a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات