728 x 90

از دبیرخانه نفاق تا وزارتخانه...؟!

تشکیل دبیرخانه نفاق!
تشکیل دبیرخانه نفاق!

دبیرخانه نفاق هم آغاز به‌کار کرد! وزارتخانه نفاق کی آغاز به‌کار خواهد کرد؟!

این جدید‌ترین خبر منتشر شده از سوی آخوندها در مبارزه با مجاهدین خلق و کانون‌های شورشی آنهاست که این روزها عرصه را در تمامی شهرها و حتی روستاهای کشور به آخوندها تنگ‌ کرده‌اند! اکنون آخوندها می‌فهمند باید کاری کرد اضافه بر آنچه که تاکنون می‌کردند! آخوندها که در امر سرکوب مجاهدین تا آخر خط شقاوت و جنایت رفته‌اند، اکنون فهمیده‌اند تمامی برگ‌هایشان را در برابر مجاهدین بازی‌ کرده و دیگر هیچ برگ یا تکنیک شکنجه‌ای برای ترساندن و مرعوب کردن مخالفانشان ندارند!

این، بدترین وضعیتی است که یک شکنجه‌گر می‌تواند در آن گیر بیفتد! وضعیتی که دیگر هیچ برگی برای سرکوب بیشتر در دست ندارد، وقتی که دیگر می‌فهمد بالای سیاهی رنگی نیست! و دیگر جوانان شورشی از او نمی‌ترسند!

 

«باید منافقین؟! را به جوانان شناساند تا فریب آنان را نخورند!

باید گفت که در سال ۶۰ که جوانان امروز نبوده و ندیده‌اند، چه اتفاقی افتاده!؟

۳۷سال از سرکوب مجاهدین گذشته اما عناصر اصلی آنها هنوز وجود دارند و خطر فوری نظام محسوب می‌شوند!

از فضای مجازی برای مبارزه با منافقین!؟ استفاده کنید!

لاجوردی شب و روز نداشت،‌ جلوی اینها ایستاد (اما) کشته شد!

ما با یک جریانی روبه‌رو نیستیم که منطق داشته باشد!

باید برایشان پرونده تشکیل بدهیم سند هست، باید پیدایش کنیم!»

نگاهی به گفته‌های دادستان کل ارتجاع نشان‌دهنده شدت وحشت‌زدگی آخوندها از مجاهدین و کانون‌های شورشی است.

با آنچه که آخوند منتظری گفت دور نیست که تا چند وقت دیگر «وزارتخانه» نفاق!؟ هم تشکیل شود!

 

خبرگزاری حکومتی میزان روز ۱۷بهمن ۹۷ اعلام کرد آخوند جنایتکار منتظری، دادستان کل رژیم، در یک نشست خبری از آغاز به‌کار نهاد جدیدی به اسم دبیرخانه بازخوانی دهه ۶۰ خبر داد. به‌گفته منتظری «کار این دبیرخانه، به زبان ساده بازخوانی وقایع سال ۶۰ است تا عزیزانی که غالبشان در سال ۶۰ نبودند یا خردسال و کودک بودند، جریان نفاق را خوب بشناسند تا گول آن را نخورند»!

 

دادستان کل آخوندها در مقابله با مجاهدین و کانون‌های شورشی

آخوند آدم‌کش که در باشگاه خبرنگاران بسیجی صحبت می‌کرد خطاب به آنان گفت:‌ «شما عزیزانی که اینجا هستید غالبتان در سال ۶۰ نبودید و یا خردسال و کودک بودید، جریان نفاق از همان زمان پیروزی انقلاب آغاز شد... اینها در بین مردم شروع به یارگیری از عده‌ای از دختران و پسران جوان و نوجوان کردند و عده‌ای را این‌گونه به دام انداختند... (بیایید) و ببینید با (چه) شیطنت‌هایی توانستند عده‌ای از جوانان و نوجوانان کشور را به دام اندازند و گرفتار نفاق کنند، البته تعداد عناصر اصلی زیاد نبود؛ اما از همین دریچه نفاق ورود کردند».

آخوند منتظری سپس در بیان قدرت منافقین؟! گفت: «شما در طول تاریخ و در این قرنهای اخیر به‌خصوص در قرن خودمان نمی‌توانید کشور و انقلابی را پیدا کنید که با این کیفیت این‌گونه مورد تهاجم جریانهای داخلی باشند، هیچ‌کدام از جریانها و حوادثی که در مصر و لیبی و... اتفاق افتاد قابل مقایسه با آنچه در ایران اتفاق افتاد نیست».

وی افزود: «۳۷سال از دهه ۶۰ می‌گذرد و در این مدت تعدادی از آن عناصر اصلی هنوز وجود دارند و با این همه شواهد، اسناد و مدارک و با وجود این‌که هنوز نیم قرن نگذشته است...».

 

وقتی که حتی شکنجه و اعدام هم بی‌اثر می‌شود!

روشن است که دادستان خون‌آشام خامنه‌ای با تشدید بحران درونی رژیم و اوج‌گیری مجدد حرکت‌های اعتراضی خطری نزدیک را احساس کرده و دست به اقدام‌های پیشگیرانه زده است. این در حالتی است که با فزایش فشارهای بین‌المللی و در نقطه‌ای که آخوندها احساس خفگی می‌کنند اقدام به تأسیس یک نهاد جدید دیگر (اضافه بر تمامی نهادهای پیشین) برای افزایش سرکوب مجاهدین کرده‌اند.

منتظری رو به خبرنگاران بسیجی گفت: «یکی از بهترین فرصت‌هایی که شما می‌توانید از فضای مجازی استفاده کنید، این است که چهره نفاق و منافقین را به دنیا نشان دهید».

 

عبرت لاجوردی؟!

بلاهت آخوندی، به جای تقویت روحیه، بسیجی‌ها را می‌ترساند!

منتظری با بیان این‌که قوه قضاییه در سال ۶۰ با اقتدار جلوی نفاق ایستاد، گفت: «دادستان ما لاجوردی با اقتدار، بصیرت و ژرف نگری که داشت در برابر نفاق ایستاد و سرانجام این شهید بزرگوار به دست نفاق به‌ شهادت رسید، این شهید بزرگوار شب و روز نداشت و با این‌که منزلشان در تهران بود، اما تمام وقت خود را در مجموعه با جریان نفاق مبارزه می‌کرد!».

منتظری که از گسترش محبوبیت اجتماعی مجاهدین احساس عجز و ناتوانی می‌کرد اذعان کرد:‌ «چهره نفاق، منافقین و جنایت باطن این‌ها برای نسل جوان آن‌گونه که باید و شاید شناخته شده نیست و این وظیفه رسانه‌ها و خبرنگاران و مراکز رسانه‌ای است»!

این آخوند سفله که در مواجهه با مجاهدین و قهرمانان کانون‌های شورشی کم آورده گفت: «واقعیت این است که ما با یک طرف و جریانهای سیاسی مواجه نیستیم که اهل منطق باشند».

 

می‌خواهیم شکایت کنیم! مدرک هست فقط پیدایش کنیم!؟

منتظری سپس به توضیح راه‌کار خود برای مقابله با مجاهدین پرداخت و گفت:‌ «البته اقدامات بین‌المللی انجام و مکاتباتی نیز انجام شده و شکایاتی که تهیه گردیده فرستاده شده است؛ اما با یک جریان مواجه هستیم که اکنون از آنها حمایت می‌کند و فرانسه‌ای که همه آن را مهد آزادی می‌دانند به جولانگاه منافقین تبدیل گشته و آلمان، هلند و انگلیس و سایر کشور‌ها نیز جولانگاه این‌ها است».

وی تصریح کرد: «استراتژی، راهبرد و اهداف (مجاهدین) همان است؛ اما تاکتیک‌هایشان را عوض کرده‌اند، امروز منافقی که بیاید در صحنه و کار تروریستی انجام دهد کمتر داریم، خبر داریم که... به آنها دستور داده‌اند که از روش ترور استفاده نکنند. فعلاً مسئولیت ترور را به عده دیگری داده‌اند».

به این ترتیب، آخوند منتظری نشان داد وضعیت فعلی‌اش مانند گربه‌ای است که گوشه اتاق گیر افتاده و حداکثر این‌که می‌تواند پنجه به در و دیوار بکشد! دبیرخانه نفاق درست کند، به خارجی‌ها شکایت کند و بچه‌بسیجی‌ها را روانه کوچه ‌پس‌کوچه‌های فضای سایبری کند تا شاید بتوانند با مسموم کردن فضای سایبری، از گرایش جوانان به مجاهدین جلوگیری کنند! آرزویی که امامش با خود به گور برد و او نیز بیشتر از امام جنایتکارش دستاوری نخواهد داشت!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e3956b0-b594-4932-bbee-32bd848dfa40"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات