728 x 90

قیام تهران – شماره ۲

دانشجویان و مردم تهران با شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر خامنه‌ای دست به تظاهرات‌ زده و خواستار سرنگونی فاشیسم دینی شدند

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

تظاهرات دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که گروه کثیری از مردم به آنها پیوسته‌اند به خیابانهای اطراف کشیده شده است. هزاران تن در خیابان حافظ و اطراف آن با شعارهای ”کشته ندادیم که سازش کنیم رهبر قاتل را ستایش کنیم”، ”مرگ بر دیکتاتور”، ”مرگ بر دروغگو”، ”نترسید نترسید ما همه با هم هستیم”، ”مرگ بر این ولایت - این همه سال جنایت”، «ننگ ما، ننگ ما، رهبر الدنگ ما»، ”به من نگو فتنه‌گر فتنه تویی ستمگر”، ”۱۵۰۰نفر کشته آبان ماست”، ”سلیمانی قاتله رهبرش هم قاتله” دست به اعتراض زده‌اند.

 

نیروهای سرکوبگر به تظاهرکنندگان حمله کرده و گاز اشک‌آور شلیک کرده و درهای دانشگاه را به روی دانشجویانی که هنوز در دانشگاه بودند بستند. دانشجویان دختر به مقابله با یگان ویژه پرداخته و با شعارهای بی‌شرف بی‌شرف به آنها تهاجم کردند. تظاهرکنندگان هم‌چنین تصاویر منحوس پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی را پاره کردند.

 

همزمان گروه کثیری از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف دست به تظاهرات زدند. آنها شعار می‌دهند ”مرگ بر خامنه‌ای” ”خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله”، ”مرگ براصل ولایت فقیه”، ”اصلاح طلب اصول‌گرا دیگه تمومه ماجرا”، ”فرمانده کل قوا استعفا استعفا”، ”سپاه جنایت می‌کند، رهبر حمایت می‌کند”، ”دشمن ما همینجاست دروغ می‌گن آمریکاست” ”می‌کشم می‌کشم آن که برادرم کشت”، خامنه‌ای حیا کن مملکتو رها کن” و ”ننگ ما ننگ ما - رهبر الدنگ ما”. نیروهای سرکوبگر در وحشت از پیوستن مردم به دانشجویان درهای دانشگاه شریف را بستند که دانشجویان به خیابان‌ها سرازیر نشوند.

 

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، به دانشجویان و مردم بپاخاسته درود فرستاد و عموم مردم و جوانان را به حمایت و همبستگی با آنان فراخواند و از جامعه بین‌المللی خواهان محاکمه و مجازات مسئولان جنایت بزرگ سرنگون کردن هواپیمای مسافری شد. مقصر اصلی خامنه‌ای فرمانده کل قوا، روحانی رئیس جمهور و سرکردگان سپاه پاسداران است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۱ دی ۱۳۹۸(۱۱ژانویه ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0fa9be2f-6c8b-4325-b244-43b6bddac937"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات