728 x 90

«... داعش ما شمایید!»

سخن روز (۲)
سخن روز (۲)

طی دو سه روز اخیر بسیاری از شهرهای میهن، از ایذه و سمیرم تا سنندج و مهاباد و بوکان و کامیاران و از تبریز و شیراز و بهشهر و زاهدان... مراسم تشییع و خاکسپاری و بزرگداشت شهیدان، سبب‌ساز شعله کشیدن قیام در این شهرها و گسترش آن به‌سایر نقاط میهن بود. این بار، این خون شعله‌ور شهیدان بود که از شهری به‌شهر دیگر دامن می‌کشید و توده‌های خشمگین مردم را به‌خروش درمی‌آورد.

در خروش شعارهای مردم، طنین شعار «بسیجی، سپاهی، داعش ما شمایید» از ایذه تا زاهدان و از تبریز تا ماسال گیلان بسیار چشمگیر بود و قوی‌ترین تودهنی مردمی و قیامی را به خامنه‌ای و ترفند شناخته شده رژیم برای زمنیه سازی سرکوب قیامها از طریق نسبت دادن جنایاتش به داعش وارد آورد. به‌خصوص که خامنه‌ای در جنایت فجیح ایذه تلاش کرد با به میان کشیدن پای داعش و تروریست‌های موهوم و با الگوی جنایت شاهچراغ برای قربانیان، به‌سبک تابوت‌گردانی کشته‌های جنگ ضدمیهنی، کارناوال و تعزیه راه بیندازد و برای «اغتشاشگران» خط و نشان بکشد.

اما در تظاهرات ایذه مردم شعار «...داعش ما شمایید» سردادند و در خاکسپاری پیکر کیان، کودک معصوم ۱۰ساله‌یی که پرپر شدنش، مردم سراسر ایران را تکان داد، مادرش به‌رغم داغ و درد جگرسوز از دست دادن فرزند دلبند، با صلابت، چگونگی به‌شهادت رسیدن فرزندش بر اثر رگبار لباس شخصی‌های جنایتکار خامنه‌ای را شرح داد. آن چنان که جمعیت عظیمی که در آرامستان ایذه تجمع کرده بودند یکپارچه خروشیدند: «خامنه‌ای ضحاک، می‌کشیمت زیر خاک!»

افشاگری این مادر چنان نافذ بود و چنان بازتابی در سراسر کشور یافت که خبرگزاری سپاه پاسداران (۲۷مهر) نیز ناگزیر نوشت: «خانم مولایی، مادر کیان معتقد است فرزندش را مأموران کشته‌اند».

 

در جنایت بزرگ کشتار زائٰران در شاهچراغ در شیراز هم خامنه‌ای با کشیدن پای داعش و لشکر کشی و فرستادن پاسدار سلامی سرکرده سپاه جهل و جنایت به شیراز خط و نشان کشید و از پایان کار قیام دم زد. اما در فردای همان روز هم در تظاهرات مردم و دانشجویان شورشگر شعار داعش ما شمایید بالا گرفت و مردم در همه جا می‌گفتند جنایت شاهچراغ کار خود رژیم است. به‌نحوی که روزنامهٔ حکومتی سیاست روز (۹آبان) از واقعهٔ شاهچراغ به‌عنوان «جنگ ادراکی» نام برد و نوشت: «هدف‌گذاری نهایی این جنگ ادراکی آن است که جامعه را در وضعیتی قرار دهد که هر گونه حادثه‌یی... را به‌نظام نسبت داده و زمینه‌ساز آشوبی دیگر در کشور شود» و «برخی نیز گرفتار این بازی ادراکی شده و در شعارهای هنجارشکنانه نیروهای مسلح کشور را برابر با تروریسم و داعش و دشمن خود معرفی می‌کنند».

اما کاری‌ترین ضربه سیاسی و اجتماعی با شعارهای پی‌درپی «بسیجی، سپاهی، داعش ما شمایید» در چند شهر میهن بر ترفند کثیف دشمن وارد آمد و کید و مکر خلیفه ارتجاع، در روند تعمیق و رادیکال شدن قیام، به کارت سوخته تبدیل شد و بر سرخودش و پاسداران ولایت تبهکارش ویران گردید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19592d16-14f0-47f7-b372-3f96e2075839"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات