728 x 90

دادستان کل رژیم: تلگرام و اینستاگرام از نظر امنیتی برای ما بلا ایجاد کرده است

تلگرام و اینستاگرام از نظر امنیتی برای ما بلا ایجاد کرده است
تلگرام و اینستاگرام از نظر امنیتی برای ما بلا ایجاد کرده است

آخوند محمد جعفر منتظری دادستان کل رژیم وحشت آخوندها را از شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت و گفت:‌ تلگرام و اینستاگرام از نظر... امنیتی برای ما بلا ایجاد کرده است.

وی با اشاره به سانسور شبکه‌های اجتماعی افزود:‌ ما کوتاهی کرده‌ایم. یعنی شورای عالی و مرکز ملی باید بهتر از این تلاش می‌کردند. آنجا که باید اراده‌ای قوی برای ساماندهی فضای مجازی باشد، نیست.

 

بیشتر بخوانید:

آخوند علم الهدی:‌ با این شبکه اجتماعی جریانهای تروریستی دارند از جوانهای این مملکت عضوگیری می‌کنند

آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه مشهد نسبت به شبکه اجتماعی ابراز وحشت کرد و گفت:‌

متأسفانه امروز فضای مجازی در کشور یک میدان جولان شایعه پراکنی است، یعنی با این ارتباطاتی که در فضای مجازی دشمن می‌تواند با افکار عمومی مردم اخذ کند، این در حقیقت می‌تواند انسانها را از نظام جدا کند، انسانها را مقابل نظام وا بدارد، شایعه‌های لازم در دروغپردازی به‌خوبی با نفوذ در افکار عمومی از طریق فضای مجازی انجام بده و نمونه‌اش هم شما در این اغتشاشات اخیر دیدید در همه حرکتهای سویی که داره در کشور با این وسیله انجام می‌گیرد این را مشاهده کردید و این را کاملاًً لمس کردید کاری که دشمن دارد از این طریق انجام می‌دهد، با توسعه شایعه پراکنی در فضای مجازی خوب یک حادثه رخ داد، مردم ما داغدار شدن، سی خانواده به خاک سیاه نشست این جریان.. بی‌رحم ناپاک غیرانسانی می‌خواهد از این موقعیت داغداری و دردمندی جامعه ما و ملت ما بهره‌برداری کنید با شایعه پراکنی جنگ نرمش را و نفوذ در افکار عمومی رو توسعه بده، این را ما باید توجه، بابا این بستر، این میدان جبلان شایعه پراکنی یعنی فضای مجازی علی ایحال باید علاج بشه، نمی‌شه در این مملکت به همین شکل ما مسأله را رها کنیم، شبکه‌های اجتماعی که کلیدش دست خارجیهاست جایگاهش دست خارجیهاست این باید حل و اصلاح بشه اینجور نمی‌شه.

 

عضوگیری از جوانان در فضای مجازی 


علم الهدی: با این شبکه اجتماعی جریانهای تروریستی دارند از جوانهای این مملکت عضوگیری می‌کنند مغزها رو شستشو می‌دهند بچه‌های این مردم را در روی این مردم و مقدسات این مردم قرار می‌دهند، از یک فضای مجازی دشمن داره بهره‌برداری می‌کند با تلقینات سوء بر جوانها و نوجوانهای 16ساله و 17ساله از اینها پیاده‌نظام برای خودش می‌سازد و اونها رو به عرصه اغتشاش و آشوب و ویرانی می‌کشاند.
امروز یک خطری که در این فضای مجازی متوجه خانواده هاست آقا این است که امنیت تو جامعه ما از بین رفته هم امنیت سیاسی هم امنیت اخلاقی هم امنیت اجتماعی.

 

دبیر شورای عالی فضای مجازی رژیم: تلگرام هیچ وقت حاضر نشد در کشور نمایندگی بزند

فیروز‌آبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی آخوندی، ۱۴فروردین ۹۷ نگرانی رژیم از تلگرام را بازگو کرد.

او با سوزش از این‌که تلگرام حاضر نیست سرورهایش را داخل ایران بیاورد تا دستگاه سانسور و خفقان رژیم امکان کنترل روی آن داشته باشد، گفت:

«تلگرام هیچ وقت حاضر نشد در کشور نمایندگی بزند!

هیچ وقت حاضر نشد با بخش خصوصی کار کند و دشمن بخش خصوصی است!

تلگرام می‌توانست با تبلیغات هدف دار، کسب و کار پر رونق راه بیندازد!

فیروزآبادی همچنین با ناسزاگویی به تلگرام گفت:

تلگرام راهزن است!

تلگرام ۵۰میلیارد دلار ارز از کشور خارج کرد!

روش تلگرام تضعیف پول ملی است!

 

فضای مجازی موضوعی دائمی برای نگرانی نظام آخوندی!  

دم خروس دولت روحانی در فیلتر تلگرام

تلگرام، درد بی‌درمان آخوندها!

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46944c88-d4df-438b-8cbc-a2bdcf5ce588"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات