728 x 90

دادستان کل رژیم ایران: قوه قضاییه را یک قوه فاسد، ظالم و دیکتاتور معرفی می‌کنند

آخوند محمدجعفر منتظری
آخوند محمدجعفر منتظری

آخوند محمدجعفر منتظری دادستان کل رژیم آخوندی، در نمایش جمعه اول تیر۹۷ در تهران، از محکومیتهای جهانی رژیم به‌خاطر نقض حقوق‌بشر سوزوگداز کرد و گفت:

در داخل کشور شاهدیم کسانی... قوه قضاییه را یک قوه فاسد، ظالم، دیکتاتور معرفی می‌کنند و این امر حاکی از چیست؟ به‌گفته (خامنه‌ای) کسانی که خود سالها مسئولیتهای اجرایی داشته‌اند و امروز حق ندارند به‌صورت اپوزیسیون وارد شوند.

دادستان کل رژیم برای رفع و رجوع جنایاتی که در زندانها صورت گرفته نظیر قتل کاووس سید امامی گفت:

«خودکشی آن عنصر خائنی که در زندان قبل از آن که اطلاعات مربوطه را به مسئولان ذیربط ارائه دهد را ملاحظه بفرمایید که در این خصوص دشمنان چگونه عمل کردند».

 

بیش از ۹میلیون پرونده قضایی در سال ۹۶

دادستان کل رژیم سه چالشی را که قضاییه خامنه‌ای با آن روبه‌روست و بیانگر ابعاد نفرت عمومی از این ارگان سرکوب و جنایت است برشمرد و گفت: «اولین این چالش‌ها هجمه‌های فراوان و تخریبهای گسترده‌ای است که در داخل و خارج از کشور علیه قوه قضاییه انجام می‌شود و ما شاهد آن هستیم».

 

وی در معرفی دومین چالش قضاییه خامنه‌ای به آمار و ارقام دستگیریها و پرونده‌هایی که قضاییه آخوندها به آن مواجه هستند گفت: «در سال گذشته مجموعاًً بیش از ۹میلیون پرونده وارد دستگاه قضایی شد که ۶میلیون آن در دادگستری و ۳میلیون آن در شوراهای حل اختلاف بوده است.

وی مدعی شد سومین چالش عدم تناسب بین امکانات و انتظارات از دستگاه قضایی است.

 

بیشتر بخوانید:

تهدید دادستان کل رژیم علیه افشاکنندگان تجاوز به زنان ایرانشهری

محمدجعفر منتظری، دادستان کل رژیم ایران، امروز دوشنبه ۲۸خرداد اعلام کرد عامل انتشار خبر تجاوز به تعدادی از دختران در ایرانشهر تحت تعقیب قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حکومتی تسنیم وی گفت: "کسی که چنین خبری را ساخته و اعلام کرده است حتماً باید بتواند این ادعا را ثابت کند. مطابق اعلام مقامات قضایی محلی و دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان و بررسی‌هایی که بنده به‌عمل آوردم موضوع به این ترتیبی که مطرح شده تکذیب می‌‌شود."

 

سهم مقامات رژیم در قاچاق

محمدجعفر منتظری، دادستان کل رژیم، در جنگ و جدال باندهای حکومتی مقاماتی از رژیم و وابستگانشان را دست‌اندرکار قاچاق کالا خواند و در این رابطه گفت: «وقتی ما می‌بینیم برخی از مقامات و کسانی که باید دلسوزانه در عرصه مبارزه با قاچاق فعال باشند خودشان یا به‌نحوی سهم دارند یا فرزندانشان یا کسانی که به آنها وابسته هستند، آن وقت چطور انتظار داریم مبارزه به نتیجه برسد».

 

اعتراف آخوند جلاد محمد جعفر منتظری داستان کل خامنه‌ای به‌قتل جوانان دستگیر شده در قیام در زیر شکنجه

آخوند جلاد محمد جعفر منتظری داستان کل خامنه‌ای ضمن اعتراف به‌قتل جوانان دستگیر شده در قیام در زیر شکنجه، با وقاحت ادعای مسخرهٔ خودکشی در زندانها را امری عادی دانست.

آخوند محمدجعفر منتظری دادستان کل خامنه‌ای:

‌ مسأله خودکشی در زندانها به‌نظر بنده همین چند ماه اخیر مطرح شد، خوب گهگاهی اتفاق میفته، در همه دنیا ما این مسایل را داریم...

 

در این دو سه ماه اخیر بعد از جریان غائله دیماه، اغتشاشاتی که عده‌یی فریب خورده به‌وجود آوردند. یک جریان جاسوسی که مطرح بود و تحت عنوان حمایت از محیط‌زیست عده‌یی کارهایی می‌کردند...

یکی دو سه مورد دیگر هم ما داشتیم، جمعاً دو سه مورد بیشتر نبوده....

حالا اتفاق می‌افتد گاهی از اوقات، بسیار به ندرت این مسأله اتفاق میفته، منتهی در برداشتهایی که می‌کنند و موج سواری که دشمن از این جریانهای میکنه...

کاملاًً مشخص بود که اینها دارند از این بهانه استفاده‌هایی را به نفع خودشان می‌کنند و علیه نظام...

وحشت دادستان کل خامنه‌ای از استمرار قیام

پس از آن که در نمایش بازدید چند نماینده مجلس رژیم از زندان اوین، در آمار ارائه شده توسط رئیس سازمان زندانها، رقم کل زندانیان اعتراضات سراسری اخیر ۴۹۷۲نفر اعلام شد، آخوند محمدجعفر منتظری، دادستان رژیم به صحنه ‌آمد تا با مطرح کردن رقمهای مسخره دیگری، موضوع را رفع و رجوع کند.
آخوند محمدجعفر منتظری، دادستان کل خامنه‌ای در اظهاراتش، ترس و وحشت رژیم از بالا گرفتن تظاهرات قیام آفرینان به‌رغم بسیج دیکتاتوری آخوندی در دهه زجر به نمایش گذاشت و از جمله گفت:
متأسفانه یک وقایعی به‌وقوع پیوست و موج سوارانی آمدن سوار بر موج شدن و عده‌ اندکی البته این عدد نسبت به کل جمعیت ایران اصلاً عدد واقعاً قابل توجهی نیست، ولی خوب به هر حال یک سری از آشوبها رو در بعضی از شهرها به‌وجود آوردن، بعضی از افراد حالا از روی جهالت، نادانی، احساساتی شدن و یا احیانا مأموریت داشتن توی رده‌های مختلف بودن، یک شرارتهایی کردن، جاهایی رو آتش زدن، مساجد رو، تکایا رو، حسینیه‌ها رو، بانکها رو، تخریب کردن که واقعاً از مصادیق بیین جرم...
منتظری: بین 250، 260نفر بیشتر ما بازداشتی نداریم، آنها هم در حال رسیدگی است بعضی از آنها پرونده‌اش آماده دادگاه شده. من همین جا می‌خواهم عرض کنم که مردم عزیز حتماً آن بصیرت لازم رادارند که دشمن از این نیرنگش دست برنداشته و متأسفانه به‌دنبال این هست که هر وسیله‌ای رو که امکان داشته باشه بهانه قرار بدهد و عده‌یی از افرادی که یا فریب خورده هستن، یا مامورند، بخواهد آنها رو باز به خیابان بکشونه و شرارت کنه که البته بعیده چون مردم ما الحمدالله حضور در صحنه دارند، حضور مردم بهترین پاسخ به آنها خواهد بود.
در این مسأله بحث زندانها مطرح میشه که خوب عده‌یی همین اغتشاشات رو و همین حوادثی که اتفاق افتاد و تعدادی بازداشت شدن رو شاید بستری و زمینه‌ای فراهم دیدن برای این‌که بخواهند ورود به زندان بکنند، درخواست کردن از زندانها بازدید بکنن، از این بازداشتی‌ها بازدید بکنن، قوه قضاییه هم استقبال کرد گفت بفرمایید، رفتن بازدید کردن بازدید خیلی خوبی! هم بوده.

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46929ac3-3265-4117-890f-26759fcef4b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات