728 x 90

دادستان جنایتکار رژیم از اقدامات سرکوبگرانه نیروی انتظامی دفاع کرد

سرکوب زنان در رژ‌یم آخوندی
سرکوب زنان در رژ‌یم آخوندی

آخوند محمدجعفر منتظری دادستان جنایتکار رژیم از اقدامات سرکوبگرانه نیروی انتظامی علیه جوانان به بهانه مبارزه با ناهنجاریهای اجتماعی حمایت کرد.

وی با نگرانی از اعتراضات گسترده در شبکه‌های اجتماعی علیه اقدامات سرکوبگرانه نیروی انتظامی علیه زنان میهنمان به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی گفت: ما نمی‌توانیم امنیت اخلاقی و امنیت اجتماعی در جامعه را به‌خاطر بعضی از حرف‌هایی که گفته می‌شود یا بعضی از اقداماتی که بدخواهان در فضای مجازی انجام داده و جوسازی می‌کنند، فدا کنیم. هنجارشکنان باید این را بدانند که با این جوسازیها و این‌که فیلم‌هایی را خودشان از صحنه آماده و بلافاصله پخش کنند، نمی‌توانند چهره پلیس را مخدوش نشان دهند.

 

همچنین امروز چهارشنبه ۱۲تیرماه حسین اشتری سرکرده نیروی انتظامی رژیم آخوندی طی اظهاراتی در کرمان ضمن حمایت از برخورد نیروی سرکوبگر انتظامی با مردم و جوانان به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی گفت: "برخی مأموران در برخورد با بدحجابی احساس خطر می‌کنند".

سرکرده نیروی انتظامی اعتراض زنان و جوانان میهنمان را "سازماندهی شده" خواند و گفت پلیس در مقابله با این اعتراضها "با هوشیاری عمل خواهد کرد."

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/df164ad8-c43f-45fc-b5ff-b86dae3d01b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات