728 x 90

قیام سراسری ، شماره ۱۰۳

خیزش بزرگ کرج و اراک در بزرگداشت شهیدان قهرمانشان، درس فراموشی ناپذیر به خامنه‌ای و دژخیمانش

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۱۰۳

خیزش بزرگ کرج و اراک در بزرگداشت شهیدان قهرمانشان، درس فراموشی ناپذیر به خامنه‌ای و دژخیمانش

 

امروز (پنجشنبه ۱۲آبان) کرج در چهل ونهمین روز قیام و در چهلم شهیدان قهرمانش بپا خاسته است و به‌رغم انبوه نیروهای سرکوب و تیراندازی و گاز اشک‌آور، شمار زیادی از مردم خود را به بهشت سکینه رسانده و دیگران در محله‌های مختلف کرج و شهرهای استان البرز با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتور به خیابان آمده‌اند.

نیروهای سرکوبگر از صبح اتوبان و جاده قدیم کرج و راههای منتهی به بهشت سکینه را بسته و در بهشت سکینه و مسیر آن مستقر شده بودند. اما مردم به‌رغم شلیک‌های پیاپی گاز اشک‌آور به‌صورت پیاده و از مسیرهای مختلف خود را به مزار رسانده و در مسیر خود با نیروهای سرکوبگر درگیر شدند. هلیکوپتر نیز بر فرار جمعیت پرواز می‌کرد. اما جوانان اتوبان قزوین کرج و ورودی بهشت سکینه را مسدود کردند که دشمن نتواند نیروی کمکی وارد کند و با شعار «بترسید بترسید ما همه با هم هستیم» به مزدوران یورش برده و آنها را وادار به فرار کردند. یکی از خودروهای دشمن را به آتش کشیدند و یکی از لباس شخصیها را گوشمالی دادند. مردم شعار می‌دادند «این‌همه سال جنایت مرگ بر این ولایت»، «همونیکه چلاقه قاتل شاهچراغه» و «هرزه تویی آن زن آزاده منم».

جوانان کرج یکی از کانکس های پلیس را آتش زدند و در منطقه کمال شهر و در حصارک با شعار «امسال سال خونه سید علی سرنگونه» تظاهرات کردند و خیابان‌ها را با گذاشتن بلوک سنگر بندی نمودند.

امروز هم‌چنین مراسم هفتم شهید قیام مهرشاد شهیدی در «بهشت رضوان» اراک، به تظاهرات خشمگینانه مردم علیه خامنه‌ای و رژیمش تبدیل شد. مهر شاد جوانان ۲۰ساله اراکی توسط مأموران اداره اطلاعات اراک به‌شهادت رسید. مردم در این مراسم شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «این‌همه سال جنایت مرگ بر این ولایت» سر دادند.

خانم مریم رجوی گفت کرج کانون شورش، در چهلم فرزندان برومندش بپا خاسته و از گاز اشک‌آور و گلوله و پاسداران جرار عبور کرده است. فریادهای «امسال سال خونه، سیدعلی سرنگونه» در آسمان کرج پیچیده و جوانان شورشگر امان مزدوران مسلح را بریده و نشان دادند «هدف کل نظامه». وی افزود مردم غیرتمند اراک در هفتم مهرشاد با شعار ”این همه سال جنایت مرگ بر این ولایت“ قیام دیگری بپا کردند و نشان دادند پایان کار استبداد و طلوع آزادی و حاکمیت مردم نزدیک است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۲ آبان ۱۴۰۱ (۳ نوامبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d61e109f-6bd5-4bc0-b492-ecd7669b076d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات