728 x 90

خوشه‌های خشم اعتراض در انتظار خرمن ولایت

کرونا در ایران
کرونا در ایران

از جرقه حریق برمی‌خیزد و آتش خرمن انباشته را به تلی از خاکستر تولید می‌کند، اکنون اعتراضهای اقشار مختلف مردم در حالی برگزار می‌شود که کوره‌های کرونای ولایت فقیه در حال آدم‌سوزی است! این بدین معنی است که کارد به استخوان مردم رسیده است.

یکشنبه ۷شهریور، کارکنان شرکت عمرانی جهاد نصر در اعتراض به وضعیت معیشتی، در مقابل استانداری رژیم در کرمانشاه دست به اعتراض زده و سفره‌ٔ خالی پهن کردند. ۱۳ماه است که حقوق آنها پرداخت نشده است.

دوشنبه ۸شهریور، پرسنل طرح تحول سلامت خوزستان، مقابل استانداری رژیم در اهواز تجمع اعتراضی برپا کردند، آنها به پرداخت نشدن حق کرونا و اضافه‌کاری اعتراض کردند

دوشنبه ۸شهریور، آموزشیاران نهضت سوادآموزی تجمع اعتراضی‌شان را در برابر وزارت آموزش و پرورش رژیم آغاز کردند

در همین روز پرسنل شهرداری امیدیه سومین روز متوالی اعتراض‌شان را برگزار کردند؛ آنها به حضور نیافتن اعضای شورای شهر در جلسات شورای شهر رژیم در امیدیه و بلاتکلیف ماندن حقوق پرسنل زحمتکش شهرداری اعتراض کردند

این مشتی از خروار و گوشه‌یی از اعتراضات تنها در ۲روز! اما چرا سیاست خامنه‌ای و رژیمش استفاده از کرونا برای مقابله با اعتراضات مردم است؟ به یک نمونه از این سیاست ضدمردمی توجه کنید.

یک هموطن راننده کامیون در گمرک شهریار:

‌«با عرض سلام به دوستان عزیز. اینجا گمرگ شهریار، محوطه پارکینگ حمل «‌یه سر» (‌مستقیم) ما تقریبا، ۱۰روز، ۱۵ روزه که دوستان اینجا منتظر هستیم، به ما می‌گویند از وزیر بهداشت هنوز مجوز بهداشت گرفته نشده. وقتی که این بار را از ترکیه به ما اعلام کردن ما بارگیری کردیم اومدیم اینجا به ما گفتن که حمل یک‌سر است و در گمرگ نمی‌ایستید باید مستقیم برود این بار، مردم احتیاج دارند. اما وقتی وارد گمرک شهریار تهران شدیم ماشینها رو خوابوندن. یکی از همکارا هست ۱۰روز خوابیده یکی ۱۵روز، بعد به ما اعلام می‌کنن که با این وضعیت کرونا ماشینها را بگذارید اینجا، با وسیله عمومی یا شخصی برگردید خونه هاتون، بهتون زنگ می‌زنیم بیایین بار رو خالی کنین. این وضعیت ماست در گمرک شهریار.

الان یکی یکی این کانتینرها را باز می‌کنم این بار یکی از دوستانم هست بار سرمه، حالا برویم دومی را نگاه کنیم همه سرم زدن ماشین‌ها، همه ماشین‌هایی که اینجا می‌بینید همه سرم یا واکسن کرونا بار زدن آوردند اینجا این هم دومین ماشین رؤیت می‌کنید».

این واقعیتی است که مردم به چشم می‌بینند و البته هر روز بر خشم و نفرت مردم از رژیم آخوندی و به‌ویژه شخص خامنه‌ای افزوده می‌شود، او که با ممنوع کردن ورود واکسن در ایران کشتار به‌راه انداخته، باید در انتظار شعله‌ور شدن این خشم باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/904fdf73-c881-472a-b4a8-46408078ea58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات