728 x 90

لن خودورکوفسکی: ظریف دروغگو نشان داد برجام ریاکاری است

ظریف وزیر خارجه آخوندها
ظریف وزیر خارجه آخوندها

لن خودورکوفسکی، مشاور ارشد روابط عمومی وزارت‌خارجه آمریکا روز ۱۵تیر درباره سخنان دجالگرانه جواد ظریف در جلسه روز یکشنبه مجلس ارتجاع گفت: «نمایش افشا کننده امروز توسط ظریف. ظریف دروغگو با اعتراف به دروغ گفتن در مذاکرات تأیید کرد که برجام ریاکاری است. او با اشاره به مشورت با سلیمانی، حسن نصرالله و تروریستهای دیگر برای تقویت اعتبار حرف خود، بر وضعیت رژیم به‌عنوان اصلی‌ترین تروریست دنیا صحه گذاشت».

وزیر خارجهٔ رژیم روز(۱۵تیر۹۹) در مجلس ارتجاع با نگرانی از عواقب جنگ گرگها گفت: «سیاست خارجی حوزهٔ دعوای جناحی و گروهی نیست. سیاست خارجی در حوزه اختیارات رهبری است و سیاست‌های کلی نظام در حوزهٔ سیاست خارجی را ایشان تعیین می‌کنند بدانید همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم، همه ما با هم هستیم. آمریکا، لیبرال، اصلاح طلب، اصول‌گرا، انقلابی و غیر انقلابی نمی‌شناسد. همه با هم در این کشتی هستیم».
هنگام صبحتهای ظریف در مجلس ارتجاع، تعدادی از اعضای مجلس با فریاد سعی در ایجاد اختلال در صحبت‌های او را داشتند...

سلیمانی و بنده هر هفته جلسه داشتیم و هماهنگ می‌کردیم

جواد ظریف بار دیگر اعتراف کرد که اقدامات وزارتخانه‌اش را با سردژخیم قاسم سلیمانی هماهنگ می‌کرده است. وی در جلسه علنی مجلس ارتجاع گفت :‌ «سلیمانی و بنده هر هفته جلسه داشتیم و هماهنگ می‌کردیم. در مسائل منطقه‌یی هر چه ما کردیم با هماهنگی یکدیگر بود. آنهایی که سلیمانی دمخور بودند آنهایی که با حسن نصرالله دمخورند آنها می‌دانند که روابط ما چگونه بود نه شما».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ca86bb1-d197-4a16-a33e-ac59c22904dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات