728 x 90

خنثی شدن طرح تروریستی رژیم ایران در استان ذی‌قار عراق

میدان حبوبی در ناصریه
میدان حبوبی در ناصریه

روزنامه اخبار الخلیج بحرین ۲۰مرداد نوشت: «مقام‌های عراقی موفق شدند طرح انفجار انتحاری در شهر الناصریه را خنثی کنند... راننده خودروی بمب‌گذاری شده وابسته به شبه‌نظامیان حشدالشعبی وابسته به رژیم ایران است که از حکومت عراق حقوق می‌گیرند. متهم اقرار کرده است که قصد داشت خودرو بمب‌گذاری شده را از راه دور در منطقه الحبوبی در مرکز شهر ناصریه منفجر کند».

قیام‌کنندگان عراقی در بیانیه‌یی با عنوان "تلاش شبه‌نظامیان برای ترور تظاهر کنندگان میدان الحبوبی" نوشتند:

«این روز ها، حملات شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران که احزاب در حاکمیت آنها را به‌منظور تهاجم به تظاهر کنندگان صلح‌جو در میدان حبوبی – شهر ناصریه در استان قهرمان ذی‌قار مورد پشتیبانی قرار می‌دهند، افزایش یافته است، این عمل به‌منظور اجرای طرح‌های رژیم ایران است که دولت منطقه سبز و پارلمان فراکسیونهای سیاسی فاسد، در آن شراکت دارند، آنها در تلاشند تا شعله انقلاب و عزم انقلابیون که خواهان تحقق خواسته‌های عادلانه اشان در بازپسگیری عراق از چنگالهای تسلط جو شبه‌نظامیان کینه توز، رژیم ایران هستند را خاموش کنند.

تلویزیون الرافدین ۲۰مرداد در گزارشی گفت: «جوانان قیام‌کننده عراقی یک ماشین بمب‌گذاری شده را که قصد انفجار در میدان حبوبی ناصریه محل برگزاری اعتصابات و تظاهرات را داشت کشف و خنثی کردند. مدارک به دست آمده در این خودرو نشان می‌دهد که عناصر وابسته به سپاه تروریستی قدس عامل این سوءقصد بوده است».

قیام‌کنندگان عراقی در بغداد و ناصریه با برگزاری تظاهرات بر استمرار قیام تا بیرون راندن تمامی احزاب و دم و دنبالچه‌های رژیم آخوندی در عراق تأکید کردند. دانشجویان بغداد که به این تظاهرات پیوسته بودند علیه حزب‌الشیطان و دیگر مزدوران رژیم آخوندی شعار دادند و خواهان محاکمه آمران و عاملان کشتار تظاهر کنندگان شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b55aeb8-2c91-4b3a-b23d-463de63cb553"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات