728 x 90

خشم بیژن زنگنه از موقعیت بین‌المللی مجاهدین

بیژن زنگنه وزیر نفت آخوندی
بیژن زنگنه وزیر نفت آخوندی

بیژن زنگنه وزیر نفت کابینه آخوند روحانی بار دیگر برآشفتگی خود را از موقعیت بین‌المللی مجاهدین به نمایش گذاشت. وی مجاهدین را محرکان اصلی حاکمان کنونی آمریکا علیه رژیم دانست و گفت:‌ (مجاهدین) هیچ‌گاه در طول این ۴۰سال اخیر مانند امروز در کاخ سفید نفوذ نداشتند.

 

بیژن زنگنه که در جمع مزدوران بسیجی شرکت نفت سخنرانی می‌کرد به فشارهای ناشی از تحریم اعتراف کرد و گفت: «فشارهای اقتصادی که به کشور وارد می‌شود به‌مراتب از دوران جنگ بیشتر است. بارها گفته‌ام، در جنگ قبلی هر میزان توانستیم نفت فروختیم و هیچ مانعی نداشتیم، پول آن را نیز دریافت می‌کردیم و هر چه هم می‌خواستیم، می‌خریدیم. اکنون تلاششان این است نگذارند نفت بفروشیم، اگر فروختیم پول آن را نگیریم، اگر پول آن را دریافت کردیم نتوانیم با آن کالایی خریداری کنیم.»

 

وی به نقش حیاتی نفت در اقتصاد رژیم اذعان کرد و گفت: «نفت در خط مقدم این جنگ اقتصادی است و کسی جلوتر از ما نیست. اگر نتوانیم نفت تولید و صادر کنیم در کشور اختلال ایجاد می‌شود. اگر نفتی به فروش نرسد، پولی هم نیست که با آن کالاهای اساسی و تجهیزات را خریداری و زندگی جاری خود را اداره کنیم.»

 

وزیر نفت کابینه آخوند روحانی به فقر روزافزون در ایران آخوندزده اشاره کرد و گفت: «استنباط بنده مردم گرفتارند و بعضی محتاج ۵۰یا ۱۰۰هزار تومان هستند»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f56ea3fd-4258-458b-82c8-be668cf15430"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات