728 x 90

بی‌خبری از زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز و مجید اسدی محروم از رسیدگی پزشکی

زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز و زندانی سیاسی مجید اسدی
زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز و زندانی سیاسی مجید اسدی

حدود دو هفته از انتقال زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز به سلول انفرادی می‌گذرد. وی محروم از تماس و ملاقات با خانواده‌اش بوده که موجب نگرانی‌هایی از سلامت این زندانی شده است.

زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز هشتمین سال حبس خود را در زندان مرکزی کرج سپری می‌کند و بر اساس احکام ظالمانه و پرونده‌سازیهای مکرر از دیماه سال ۱۳۹۰ تاکنون در زندان محبوس است. این زندانی سیاسی از ۲۱بهمن‌ماه، تماسی با خانواده خود نداشته و به سلول انفرادی منتقل شده است.

روز دوشنبه ۲۲بهمن‌ماه ۹۷، زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز در چهلمین سالگرد، انقلاب ضدسلطنتی، در اعتراض به چهل سال شکنجه و اعدام توسط دیکتاتوری ولایت فقیه، اقدام به دادن شعارهای «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر خامنه‌ای» در زندان مرکزی کرج کرد.

به‌دنبال این اقدام دژخیمان زندان مرکزی کرج وی را با ضرب ‌و شتم از سالن ۶به سالن ۱۴(سلول انفرادی) منتقل کردند.

 

 

زندانی سیاسی مجید اسدی محروم از رسیدگی پزشکی

زندانی سیاسی مجید اسدی اسفند ماه امسال وارد سومین سال زندانی خود شد. این زندانی سیاسی که هم‌اکنون در زندان گوهردشت محبوس است، با وجود بیماریهای مختلف و به‌رغم نیاز مبرم به درمان و رسیدگی‌های پزشکی، از پیگیری درمانی محروم است. دژخیمان زندان از انتقال وی به بیمارستان خارج از زندان ممانعت به‌عمل می‌آورند.

دانشجوی زندانی مجید اسدی، با دردهای ناشی از التهاب ستون فقرات که یادگار ۴سال زندان قبل بود، بازداشت شد. طی دو سال گذشته نیز به‌دلیل شرایط نابهنجار و شکنجه‌های مختلف، زخم معده، التهاب روده و کیستهای کبدی نیز به دردهای او اضافه شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7fc4845e-7735-4966-beb9-c44af832b94e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات