728 x 90

خبرگزاری قضاییه جلادان: حمله و تیراندازی به اماکن نظامی و انتظامی در شوش – سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۹فروردین۱۴۰۰
سخنگوی مجاهدین - ۹فروردین۱۴۰۰

خبرگزاری قضاییه جلادان در روز ۹فروردین به‌نقل از سپاه پاسداران در خوزستان از دستگیری و کشته شدن دو جوان شورشی در شوش خبر داد که روز جمعه ۶فروردین اقدام به حمله و تیراندازی به اماکن نظامی و انتظامی در شهرستان شوش نموده و قصد ورود به مقرهای اماکن مزبور داشتند اما هدف رگبار پاسداران قرار گرفتند.

 

سپاه و قضاییه جلادان این دو جوان را تروریست، تجزیه‌طلب و وابسته به حرکت النضال معرفی کردند که در اثر تیراندازی متقابل پاسداران زخمی شدند و یکی از آنها در حال انتقال به بیمارستان درگذشت.

اما شبکه‌های اجتماعی در خوزستان و شهر شوش از شهادت هر دو جوان خبر می‌دهند.

 

طبق خبرهایی که در اینترنت منتشر شده ابراهیم عطشانی، ۲۰ساله، فرزند صالح. و مصطفی حرگانی، ۲۲ساله، فرزند کریم. از اهالی منطقه دوار شهر شوش در حالی مورد اصابت نیروهای بسیج و لباس شخصیها قرار گرفتند که سوار بر موتورسیکلت در حال رد شدن از خیابانی بودند که دادگاه، حوزه علمیه و پایگاه بسیج در آن قرار دارند. منابع محلی می‌گویند: هر دو جوان تا رسیدن به بیمارستان زنده بودند.

اما ابراهیم عطشانی بعد از انتقال به بیمارستان در اهواز و قطع پا در بعدازظهر شنبه ۷فروردین و مصطفی حرگانی ساعاتی بعد در شنبه شب جان خود را از دست دادند.

ابراهیم در اعتراضات آبان ۱۳۹۸ چندین ماه در بازداشت بود و با قرار وثیقه آزاد شده بود.

بستگان دو جوان شهید برچسبها و اتهامات پاسداران و قضاییه جلادان را رد می‌کنند.

 

سخنگوی مجاهدین در این خصوص گفت: بی‌گمان پاسداران جهل و ظلمت حساب خون‌ریزیهای بی‌دریغ رژیم خون‌آشام ولایت فقیه را پس خواهند داد. رژیمی که با حق‌کشی و سرکوب و پایمال کردن حقوق اولیه تمام مردم ایران نخستین مسبب تفرقه و تجزیه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d29c442-4e59-433d-9569-7c1e7c57e625"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات