728 x 90

خبرگزاری فرانسه: آمریکا، راه تحریم‌های خودکار را گشود

سازمان ملل متحد
سازمان ملل متحد

خبرگزاری فرانسه روز ۲۵مرداد گزارش داد: آمریکا با یک قطعنامه تندروانه که می‌دانست رد می‌شود، راه تحریم‌های خودکار (مکانیسم ماشه) را گشود.

این خبرگزاری افزود: انتظار می‌رود آمریکا نامه تحریم‌های خودکار (مکانیسم ماشه) را هفته آینده ارائه کند. تحلیلگران بر این گمان هستند که واشنگتن آگاهانه یک پیش‌نویس قطعنامه تندروانه را ارائه کرده که می‌دانسته اعضای شورا نمی‌توانند آن را بپذیرند.

خبرگزاری رویترز ۲۵مرداد گزارش داد: دونالد ترامپ گفت او هفته آینده تحریم‌های «ماشه» علیه رژیم ایران را در سازمان ملل شروع خواهد کرد. وی افزود «ما مکانیزم ماشه را انجام خواهیم داد» . «شما هفته آینده شاهد آن خواهید بود. رئیس‌جمهور آمریکا گفت: رژیم ایران به طرز بدی می‌خواهد بازنده باشد. این رژیم الآن در وضعیت خیلی بدی قرار دارد. آنها از تروریسم حمایت کرده‌اند، آنها در حال حاضر پول زیادی برای خرج کردن در این زمینه ندارند، این را خودشان هم می‌دانند. همان‌طور که می‌دانید ما ۴ کشتی رژیم ایران را توقیف کردیم و به هوستون آوردیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/326c8d28-7138-4286-a640-047a6dd50c04"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات