728 x 90

خانم مریم رجوی: پنهان‌کاری درباره کرونا به‌خاطر کساد نشدن نمایش ۲۲بهمن و ۲اسفند و گسترش سریع بیماری

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

فراخوان به سازمان بهداشت جهانی برای اعزام هیات و به پزشکان و پرستاران فداکار برای کمک به مردم

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، شب گذشته با ابراز همدردی با هموطنان مبتلا به ویروس کرونا گفت رژیم آخوندی که از مدتها پیش در جریان ورود این ویروس به کشور بود، به‌خاطر جمع کردن جمعیت و کساد نشدن برنامه ۲۲بهمن و نمایش انتخابات در ۲اسفند، به‌دستور خامنه‌ای پنهان‌کاری پیشه کرد و بیماری به‌خاطر بی‌اطلاعی مردم در مناطق مختلف کشور به‌سرعت گسترش پیدا کرد.

 

خانم رجوی بار دیگر خواهان اعزام هیأتهای نظارت و درمان از سوی سازمان بهداشت جهانی به ایران شد و پرستاران و پزشکان فداکار را به راهنمایی و کمک به مردم برای مقابله با بیماری فراخواند و تأکید کرد رژیم باید امکانات درمانی را که به‌طور گسترده در انحصار آخوندهای حاکم و پاسداران است در اختیار مردم و بیمارستانها و پزشکان معالج قرار بدهد.

 

در همین حال خامنه‌ای صبح امروز در یک فرار به جلوی ابلهانه با بیرحمی و قساوت، بدون یک ابراز همدردی لفظی با قربانیان و حتی بدون این‌که اسم کرونا را ببرد، آن را بهانه‌ای برای دعوت به تحریم انتخابات توصیف کرد و گفت «حالا آخری هم که یک بهانه‌ای پیدا کردند که این بیماری بود... یک بهانه خوب یعنی از کمترین فرصتی استفاده کردند نگذاشتند حتی چند ساعت هدر برود». البته از نظر مردم ایران کرونای اصلی، نظام منحوس ولایت فقیه است که همه دردها و مشکلات از آن ناشی می‌شود و باید از میان برداشته شود.

 

در حالی‌که وزارت بهداشت و دولت روحانی دست‌کم از یک ماه پیش در جریان ورود ویروس به کشور قرار داشته‌اند، اولین دستورالعمل بعد از درگذشت چندین نفر در قم ناگزیر در اول اسفند به استانها ابلاغ شد. خامنه‌ای و روحانی و دیگر سردمداران رژیم از ابتدا در جریان ورود ویروس قرار داشته‌اند. امروز وزیر بهداشت آخوندها اذعان کرد که ویروس از طریق چین و افرادی که به چین تردد داشته‌اند منتقل شده است. در حالی‌که اکثر کشورهای جهان پروازهای خود را به چین قطع کرده‌اند، پروازهای ماهان ایر پاسداران به چین ادامه یافته است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۴اسفند ۱۳۹۸(۲۳فوریه ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7417fea9-00e6-4759-839e-ccf8e1fcc76a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات