728 x 90

خانم مریم رجوی: شکنجه و قتل فجیع یک جوان در مشهد، بیانگر قساوت رژیمی است که تنها با اعدام و شکنجه بر سر کار است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

خانم مریم رجوی:

شکنجه و قتل فجیع یک جوان در مشهد، بیانگر قساوت رژیمی است که تنها با اعدام و شکنجه بر سر کار است

جامعه جهانی باید این جنایت را محکوم کند. نیروی انتظامی باید در لیستهای سیاه قرار بگیرد. معامله و مماشات با این رژیم پایمال کردن حقوق‌بشر و اصول دموکراتیک است.

مأموران نیروی سرکوبگر انتظامی در شهرک حجت مشهد، جوان ۲۸ساله‌ای به‌نام مهرداد سپهری را در خیابان و در ملأعام با شوکر الکتریکی و گاز فلفل شکنجه کردند و به‌قتل رساندند.

این جنایت که در۲۷مهرماه رخ داده است، روز ۳آبان با انتشار ویدیویی در فضای مجازی برملا شد. این جوان که بر اثر شکنجه و گاز فلفل بیهوش شده بود، در خودروی نیروی انتظامی جان ‌باخته و روی پیکر بی‌جانش آثار ضرب و جرح و شکنجه مشهود است.

پس از انتشار این ویدئوها، سرکرده جنایتکار نیروی انتظامی در خراسان رضوی با یک هفته تأخیر، صبح امروز در پی رفع و رجوع موضوع برآمده و مدعی شد: «در پی ارسال گزارش مرگ مردی جوان و انتشار تصاویری از زمان دستگیری متهم با ادعای مسمومیت بر اثر اسپری فلفل در شبکه‌های معاند، به‌محض دریافت گزارش و قبل از انتشار تصاویر مربوط به این واقعه از رسانه‌ها، دستورات ویژه به رئیس بازرسی پلیس استان برای پیگیری سریع پرونده و روشن شدن چرایی و علت آن صادر شد» (ایرنا ۴آبان).

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت صحنه‌های شکنجه و قتل فجیع این جوان در ملاء عام، وجدان و قلبهای مردم ایران را جریحه‌دار کرده است. این رفتار روزمره پاسداران و بسیجیان و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی با مردم ایران و فرزندان این میهن در ۴۰سال گذشته است که اکنون شمه‌ای از آن برملا می‌شود. این قساوت بی‌حد و حصر رژیم آخوندی را نشان می‌دهد که از ماهشهر و آبادان تا مشهد و تهران فقط با سرکوب و شکنجه و اعدام بر سر کار است. این جنایتها همواره در میهن اشغال‌شده تکرار می‌شود. دیگر بس است. مردم و جوانان این میهن دیگر تحمل نمی‌کنند. جامعه جهانی باید شکنجه و قتل جوان بی‌دفاع مهرداد سپهری را محکوم کند. نیروی سرکوبگر انتظامی باید تحریم شود و در لیستهای سیاه ترور قرار بگیرد. معامله و مماشات با رژیمی که ننگ بشریت معاصر است، پایمال کردن حقوق‌بشر و اصول دموکراتیک است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۴آبان۱۳۹۹ (۲۵ اکتبر۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e07cd1ec-e234-4dff-b1c4-e5e3c206e53a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات