728 x 90

پیام به تظاهرات هموطنان در مقابل اجلاس هفت کشور صنعتی جهان

خانم مریم رجوی: با رژیم قاتل کودکان و نوجوانان مذاکره نکنید

خانم مریم رجوی  رئیس جمهور برگزیده مقاومت
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت

پیام به تظاهرات هموطنان در مقابل اجلاس هفت کشور صنعتی جهان

 

هموطنان و یاران شورشگر به یکایک شما که در برابر محل اجلاس هفت کشور صنعتی جهان پرچم پرافتخار قیام ایران را برافراشته‌اید، درود می‌فرستم.
شما که آمده‌اید تا صدای مردم ایران، صدای دختران و پسران شجاع، دانشجویان دلیر و دانش‌آموزان پرشور را به‌گوش جهانیان برسانید.
و از این‌جا به شما دلیران و قهرمانان در سراسر ایران درود که فردا قیام‌تان به پنجاهمین روز خود می‌رسد.
۵۰روز نبرد، ۵۰روز فداکاری و ۵۰روز پایداری در برابر هیولای سرکوب و جنایت، با فریاد قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان. به‌یاد شهیدان قهرمان حنانه و حدیث و سارینا و سیاوش و مهرشاد و کومار.

سه حقیقت بزرگ قیام

در این ۵۰روز، قیام شما حقایق بزرگی را در کشاکش خونین خود آشکار کرده است:
-این حقیقت که مشی و جهت و راهبرد قاطع قیام، راه خود را از تمایلات سازشکارانه و فرصت‌طلبانه جدا کرده است.
-این حقیقت که شعار‌های شما سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه را نشانه می‌رود.
– و این حقیقت که شورش‌ها و نبردهای شما در کف خیابان‌ها و دانشگاه‌ها، راه و رسم شناخته ‌شده کانون‌های شورشی را در پیش گرفته است.
دانشجویان پیشتاز که دوباره سنگر آزادی را برپا کرده‌اند، عهده‌دار استمرار قیام‌ شده‌اند. دختران و زنان دلیر به‌خصوص مادران قهرمان شهیدان، عزم قاطع زن ایرانی را برای ریشه‌کنی ارتجاع زن‌ستیز نشان می‌دهند و جوانان شورشی با شعار «مرگ بر ستمگر چه شاه باشد چه رهبر» طینت دموکراتیک این قیام و آینده انقلاب ایران را ترسیم می‌کنند که هم از استبداد دینی و هم از فاشیسم سلطنتی به‌کلی مبراست.
این است عزم شعله‌ور یک خلق به‌پاخاسته برای تغییر سرنوشت خودش.
همان طور که مسعود رجوی گفته است: «در ایران انقلابی بزرگ بر پاست، قیام سر بازایستادن ندارد و تا برکندن بنای کاخ دشمن پیش می‌رود و بهای آن را هم می‌داند و می‌پردازد».

رژیم آخوندی قاتل کودکان

در این ۵۰روز خامنه‌ای و سپاه پاسداران جرار او آن‌چه را برای سرکوب قیام در توان داشتند، به میدان آوردند و از دست‌زدن به انواع جنایت‌ها فروگزار نکردند؛ از کشتار حداقل ۱۲۰تن از فرزندان مظلوم بلوچ تا فرو بردن اوین در آتش و خون و بیش از ۲۵هزار دستگیری و حداقل ۴۸۰شهید، که بیش از ۴۰کودک ۲ تا ۱۷ساله در میان آن‌ها به چشم می‌خورد و هزاران مجروح و مصدوم و تهدیدها و نمایش‌های ساعت به‌ ساعت قضاییه جلادان درباره محاکمه قیام‌کنندگان.
اما این بیدادگاه‌ها و اسارت‌ها و شهادت‌ها و رنج‌ها، از درخشان‌ترین افتخارات تاریخ معاصر ایران است و در عین حال درماندگی تمام‌عیار رژیمی است که برای جلوگیری از سرنگونی خود راه‌حلی در دست ندارد.
نتیجه قطعی و آشکار قیام در یک جمله این است: سرنگونی رژیم ولایت فقیه، حتمی و اجتناب‌ناپذیر است. این گلوله‌یی است که از سلاح رنج و خون مردم ایران شلیک شده و می‌رود تا کاخ ستم و بیداد خامنه‌ای را ویران کند.

خواست مردم ایران از جامعه جهانی

به همه دولت‌های جهان به‌خصوص هفت کشور صنعتی جهان می‌گوییم:
ارزیابی اشتباه دولت‌های غرب از شرایط ایران در آستانه سرنگونی شاه را تکرار نکنید. نه سرکوب‌‌های وحشیانه و نه زرادخانه‌‌یی که رژیم با غارت سفره‌های مردم محروم فراهم کرده، هیچ‌کدام نشانه قدرت این رژیم نیست.
قدرت حقیقی که معادله ایران را تعیین می‌کند در کف خیابان‌هاست. نگاه کنید.
رژیم ولایت فقیه بسیار بیش از آن‌چه فکر می‌کنید پوسیده و ضعیف است و قیام و مقاومت مردم ایران بسیار بیش از آن‌چه تصور می‌کنید ریشه‌دار و پرتوان است.
اجازه ندهید که دار و دسته‌ خامنه‌ای، ضعف و فلاکت خود در برابر قیام مردم ایران را با جنگ‌افروزی در منطقه و ارسال موشک و پهپاد برای کشتار و ویرانی در اوکراین بپوشانند. راستی مگر این نقض فاحش قطعنامه‌ ۲۲۳۱ شورای امنیت نیست؟ چرا مطابق همان قطعنامه، مکانیزم ماشه را علیه این رژیم به‌کار نمی‌گیرید؟ و قطعنامه‌های ششگانه شورای امنیت ملل متحد علیه این رژیم را فعال نمی‌کنید؟
جای خوشوقتی است که برخی دولت‌ها از اخراج این رژیم زن‌ستیز از کمیسیون مقام‌ زن در سازمان ملل حمایت می‌کنند، اما رژیمی که به‌هیچ‌وجه مردم ایران را نمایندگی نمی‌کند و عموم مردم ایران خواهان سرنگونی آن هستند، هیچ مشروعیتی ندارد و باید از سازمان ملل و تمام نهادهایش قاطعانه اخراج شود.
دولت‌های غرب که می‌خواهند با مردم غرقه در خون و آتش در ایران همدلی کنند، نباید به موضع‌گیری و برخی تحریم‌های سمبلیک اکتفا کنند. درست این است که بی‌درنگ مذاکرات خود با این رژیم را متوقف کنند. دست دادن و مذاکره کردن با رژیمی که دختران و پسران ۱۷ ـ ۱۶ ساله را در خیابان‌ها می‌کشد، شرم‌آور است.

ما و مردم‌مان از جامعه جهانی سه خواست اساسی داریم:
۱ ـ حق مردم ایران برای دفاع از خود و مبارزه آنان برای سرنگونی رژیم را به‌رسمیت بشناسید و به این حقیقت اذعان کنید که نبرد جوانان شورشگر با سپاه پاسداران حق، مشروع و ضروری است.
۲ـ پشت جبهه سرکوب و کشتار مردم ایران در کشورهای غرب، یعنی سفارت‌خانه‌های رژیم را تعطیل کنید و مزدوران و مأموران اطلاعات آخوندها را اخراج کنید.
۳ ـ سپاه پاسداران یعنی نیروی اصلی کشتار و جنایت خامنه‌ای را در لیست‌های تروریستی هفت کشور صنعتی جهان و در لیست تروریستی سازمان ملل قرار دهید.
قیام پر توان مردم ایران به‌پیش می‌تازد. این انقلابی است تا برقراری آزادی و دموکراسی در ایران.
این انقلابی است تا برپایی یک جمهوری دموکراتیک بر اساس جدایی دین و دولت، برابری زن و مرد و خودمختاری ملیت‌های ستم‌زده ایران و این انقلابی است تا پیروزی.

 

برگرفته از سایت مریم رجوی 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25f6b30e-7dfc-406e-b854-e1e20af929a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات