728 x 90

خانم مریم رجوی: اعلام عزای عمومی برای قتل وحشیانه دختر مظلوم کرد مهسا امینی

مریم رجوی - اعلام عزای عمومی برای قتل وحشیانه دختر مظلوم کرد مهسا امینی
مریم رجوی - اعلام عزای عمومی برای قتل وحشیانه دختر مظلوم کرد مهسا امینی

«عمیق‌ترین همدردی‌هایم را به خانواده مهسا امینی ابراز می‌کنم.
گشت زن‌ستیز ارشاد آخوندی باید منحل شود.
زنان غیرتمند ایران را به اعتراض سراسری علیه این رژیم زن‌ستیز و پلید فرامی‌خوانم.
ستم آخوندها و پاسداران جهل و جنایت، با ایستادگی و مقاومت زن ایرانی در هم‌ خواهد شکست. با تمام قوا باید با این رژیم و گشتهای سرکوبگر آن مقابله کرد».

به گزارش اطلاعیه کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران، مهسا (ژینا) امینی، دختر ۲۲ساله اهل سقز از توابع استان کردستان که به‌همراه خانواده‌اش به تهران سفر کرده بود، روز سه‌شنبه ۲۲شهریور در ورودی بزرگراه حقانی توسط نیروهای گشت ارشاد، دستگیر شده و به ارگان سرکوبگر موسوم به «امنیت اخلاقی» منتقل می‌شود.
وی که نسبت به این بازداشت اعتراض می‌کند به‌شدت مورد ضرب و شتم مزدوران انتظامی قرار گرفته و به‌دلیل شدت جراحات، به بیمارستان کسری در تهران منتقل می‌گردد. پزشکان معالج او پس از معاینه مهسا اعلام کردند که وی به‌طور همزمان دچار سکته قلبی و مرگ مغزی شده است. گفته می‌شود مرگ مغزی مهسا به‌دلیل شکستگی جمجمه او به‌دنبال ضربات شدید مزدوران به سر وی بوده است.
در وحشت از واکنش عمومی نسبت به این جنایت وحشیانه، رئیسی جلاد دستور پیگیری و بررسی این حادثه را به احمد وحیدی وزیر کشورش داد.
کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت از شورای حقوق‌بشر و همه سازمانها و فعالان حقوق زنان می‌خواهد که این جنایت وحشیانه را محکوم کنند و در مقابل این رژیم زن‌ستیز تن به مماشات و سازش ندهند.

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d92d0a5c-9718-4581-a48d-76ee57552bc3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات