728 x 90

خانم مریم رجوی: ادامه پنهان‌کاری رژیم باعث گسترش سریع مبتلایان است و دخالت سازمان بهداشت جهانی ضروری و فوری است

شورای ملی مقاومت
شورای ملی مقاومت

عضو هیات رئیسه مجلس رژیم: ۵۰نفر در دو هفته در قم به‌خاطر ابتلاَ به کرونا درگذشتند

خانم مریم رجوی: ادامه پنهان‌کاری رژیم باعث گسترش سریع مبتلایان است و دخالت سازمان بهداشت جهانی ضروری و فوری است

 

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس ارتجاع از شهر قم و عضو هیات رئیسه مجلس، امروز فاش کرد که ۵۰نفر در دو هفته اخیر در قم به‌دلیل ابتلا به کرونا درگذشته‌اند (ایلنا ۵اسفند). فراهانی در مقابل تکذیب پاسدار علی ربیعی سخنگوی روحانی و ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت، لیست درگذشتگان را در اختیار وزارت بهداشت قرار داد.

 

پنهان‌کاری مجرمانه رژیم به‌خاطر برگزاری مراسم ۲۲بهمن و نمایش انتخابات در ۲اسفند و ادامه پروازهای ماهان ایر سپاه پاسداران به چین باعث گسترش سریع این ویروس به مناطق مختلف کشور و بسیاری از کشورهای همسایه شده است.

 

پنهان‌کاری و دروغگویی‌های فضاحت‌بار رژیم آخوندی در مورد ویروس کرونا و عدم اقدامات پیشگیرانه و عدم تأمین وسایل ضروری مانند ماسک و وسایل ضد عفونی، موجب بروز اعتراضات گسترده مردم شده است. در تالش، صدها تن از جوانان در اعتراض به دروغپردازی رژیم درباره شیوع این بیماری دست به اعتراض زده و با نیروی انتظامی درگیر شدند. دانشجویان دانشگاه ولایت ایرانشهر نسبت به ورود دو آخوند با شعار «آخوند ویروسی نمی‌خوایم» دست به اعتراض زدند. در بوشهر نیز، دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس با برگزاری یک تجمع اعتراض خواهان تعطیلی دانشگاه شدند.

 

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران با تأکید بر این‌که رژیم ضدبشری آخوندی هم‌چنان به پنهان‌کاری مجرمانه و دروغگویی سیستماتیک در مورد انتشار ویروس کرونا ادامه می‌دهد، گفت مداخله سازمان بهداشت جهانی و اعزام هیاتهای نظارتی و درمانی فوری و مبرم است. فاشیسم دینی حاکم بر ایران از مدتها پیش در جریان ورود این ویروس به کشور بود، اما به‌خاطر جمع کردن جمعیت و کساد نشدن برنامه ۲۲بهمن و نمایش انتخابات در ۲اسفند، به‌دستور خامنه‌ای وجود این ویروس در ایران را وقیحانه تکذیب می‌کرد و اکنون نیز واقعیتها را از مردم پنهان می‌کند.

 

خانم رجوی بار دیگر تأکید کرد امکانات پزشکی و درمانی که به‌طور گسترده در انحصار آخوندهای حاکم و پاسداران و دستگاههای امنیتی است، باید در اختیار مردم و بیمارستانها و پزشکان معالج قرار گیرد.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۵اسفند ۱۳۹۸(۲۴فوریه ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d97719f-6043-419d-9761-cf997b961ecb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات