728 x 90

خامنه‌ای از ۲۶بهمن از شیوع کرونا خبر داشت

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

انتشار حرفهای مداح خامنه‌ای که در آن از تمهیدات محافظتی ویژه برای جلوگیری از ابتلای خامنه‌ای، ولی فقیه ارتجاع، به کرونا، قبل از اعلام رسمی وجود موارد ابتلا به این ویروس در ایران، ابعاد تازه‌ای از پنهان‌کاری جنایتکارانه خامنه‌ای و سران رژیم  در رابطه با زمان آگاهی از وجود موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایران را آشکار می‌کند.

نریمان پناهی مداح خامنه‌ای در دیدار روز ۲۶ بهمن با خلیفه ارتجاع افشا کرده است که در این دیدار اجازه نزدیک شدن به وی و بوسیدن دست او را نداشته‌اند، چرا که برای «حفظ جان» او لازم بوده است.  وجود کرونا در ایران به طور رسمی در روز ۳۰ بهمن و پس از مرگ دو شهروند در قم اعلام شد.

 

نریمان پناهی مداح خامنه‌ای:

«جریان را نمی‌دانند. دست بوس آقا هم که مشرف شدیم. عزیزانی که محافظ آقا هستند نگذاشتند ما دست اقا را ببوسیم. چرا؟ آقا به ما بی‌اعتنایی کرد؟‌نخیر. حفظ جان اقا بر ما واجب است. هرکس باید مراقب باشد. مراقبش باید باشند دیگه. ما باید مراقب همدیگر باشیم. هم جلسه مون هم زائران و هم کسایی که در آن شرکت می‌کنند».

 

وزیر کشور رژیم ۴اسفند: در مورد قم برخی اصرار داشتند عقب بیاندازیم نپذیرفتم

رحمانی فضلی - تلویزیون شبکه خبر رژیم ۴اسفند:........ در ارتباط با انتخابات و کرونا برخیها توصیه داشتند به ما عقب بیاندازیم حتی اصرار داشتند در مورد قم ولی بنده به‌عنوان مسئول انتخابات هیچ‌کدام از اینها را نپذیرفتم.

 

گزارش یکی از هموطنان از قم –غسالخانه -۱۲اسفند۹۸

«اینجا غسالخانه بهشت معصومه است دوشنبه۱۲اسفند۹۸– این امواتی که می‌بینین از صبح انجام شده کارشون متأسفانه حجم اموات خیلی زیاده هر چه انجام میشه ولی تموم نمیشه اینها همه کروناییهایی هستن که باید شسته بشن اینها همه متأسفانه کرونایی هستن توی اون اتاق هم متأسفانه بعضاً جنازه‌ها مال ۵الی۶روز پیشه به‌عنوان مثال این پیکر خسروشاهی هست که چند روزه اینجا مونده و هنوز تشییع نشده وضعیت خیلی وضعیت اسفباریه خداوند انشاءالله رحم کنه».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7b1fe6e-7372-4d31-8521-d022f43389c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات