728 x 90

خامنه‌ای و لاف پیشرفتهای علمی!

روز هشتم خرداد ۹۸علی خامنه‌ای مدعی شد رژیمش ۱۳برابر دنیا پیشرفت علمی داشته است!‌

خامنه‌ای با تکیه به آمار مقالات علمی ارسال شده از ایران به وب سایت Scopus متعلق به یک شرکت انتشاراتی هلندی به نام Elsevier چنین دروغی گفت.

در واقع آنچه که تحت عنوان مقالات علمی مثل ریگ از ایران برای وب‌سایت هلندی ارسال می‌گردند! حاصل سرقت علمی و هک‌ سیستم‌های سایبری دانشگاههای مختلف اروپا و آمریکاست که تصادفاً مجله نیچر همین موردش را پیش‌تر افشا کرده بود!

لازم به یادآوری است وب سایت هلندی Scopus نمودارهای مربوط به تعداد مقالات دریافتی خودش را با دو سه سال تأخیر منتشر می‌کند. به‌عنوان نمونه تاریخ آخرین بروز رسانی این وب‌سایت مطابق آنچه که در ویکی‌پدیا نیز منتشر شده سال ۲۰۱۷میلادی می‌باشد یعنی سال‌های ۱۳۹۵و ۱۳۹۶خورشیدی. یعنی مقالاتی را که این وب سایت بررسی کرده مربوط به آن سال‌ها بوده است.

در حالی‌که خبرگزاری حکومتی ایسنا در مصاحبه‌ای در همان تاریخ یعنی ۵شنبه ۲۰آبان ماه ۱۳۹۵با وزیر وقت بهداشت حکومت آخوندی نوشته بود:

” قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در ارتباط با گزارش مجله ”نیچر” با اظهار تأسف از تخلف صورت گرفته اعلام کرد متخلفان، از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد، وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستند”، در حقیقت پیشرفت علمی در نظام خامنه‌ای یعنی سرقت علمی توسط پاسداران مأمور به خدمت در دانشگاهها که مدرک کوردانیستی صادر می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/87a04fcc-014b-498d-b5fe-7ec36eb45bb5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات